دوشنبه 10 ارديبهشت 1403, Monday 29 April 2024, مصادف با 20 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2185
منتشر شده در جمعه, 13 شهریور 1394 12:50
تعداد دیدگاه: 0
به دنبال توهین ناخواسته به اصفهانی ها؛

حسن جوهرچی به دنبال توهینی که به مردم اصفهان داشت ، روی آنتن از مردم دیار نصف جهان عذرخواهی کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ، حسن جوهرچی و نسرین مقانلو، بازیگران سریال "تنهایی لیلا" با حضور در برنامه زنده رود دومین جمعه از شهریورماه سال94 دقایقی به گپ و گفت با نیما کرمی، مجری غیر اصفهانی...


حسن جوهرچی به دنبال توهینی که به مردم اصفهان داشت ، روی آنتن از مردم دیار نصف جهان عذرخواهی کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، حسن جوهرچی و نسرین مقانلو، بازیگران سریال "تنهایی لیلا" با حضور در برنامه زنده رود دومین جمعه از شهریورماه سال94 دقایقی به گپ و گفت با نیما کرمی، مجری غیر اصفهانی این برنامه پرداختندکه در حین اجرای برنامه حسن جوهرچی عنوان نمود "در اصفهان هیچ چیزی پیدا نمی شه" که ظاهرا این عبارت با واکنش یکی از دست اندرکاران برنامه زنده رود روبرو شده و این واکنش باعث شد تا جوهرچی در پایان این برنامه عنوان کند که "هرچه گفته شوخی بوده و علاقه بسیار زیادی نیز به شهر و مردم اصفهان دارد."
وی ضمن عذرخواهی از مردم اصفهان ، گفت: ضمن این که دوستان بسیار خوب و صمیمی در این شهر دارد، همواره مردم اصفهان را مردمی با فرهنگ، تلاشگر و اهل علم و دانش دانست.
گفتنی است ،حسن جوهرچی بازیگر با اخلاق سینمای ایران در سال ۱۳۴۷ در تهران متولد شد.وی لیسانس عکاسی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گرفت.
جوهرچی بازی در سینما را در سال ۱۳۶۷ با «فیل در تاریکی» که بعد از پانزده سال کامل شد شروع کرد. اولین بازی مطرح او در سینما در سال ۱۳۷۰ با فیلم «برخورد» به کارگردانی سیروس الوند بود. اما با بازی در سریال "در پناه تو" در سال ۱۳۷۳ به‌شهرت رسید.
همچنین شایان ذکر است، زنده رود برنامه ای فرهنگی اجتماعی است که هر هفته روزهای جمعه از ساعت 9 صبح الی 12 پخش می گردد.
برنامه از بخش های مختلف تشکیل می شود ، بخش ابتدایی برنامه با توجه به موضوع انتخاب شده ، با حضور کارشناسان حوزه و دانشگاه انجام می شود در قسمت دیگر به معرفی افراد نخبه علمی ، فرهنگی ، ورزشی و هنرمندان برتر استان در زمینه صنایع و هنر های دستی ( نقاشی ، منبت ، معرق ، مینا کاری ، خاتم ، فیروزه کاری و....) پرداخته می شود.
در قسمت بعد به معرفی هنرمندان عرصه سینما و تاتر می پردازد و از فعالیتها و چگونگی کار با آنها صحبت می کنند در طول برنامه گزارشهای متنوعی از نقاط دیدنی آداب و رسوم و فرهنگهای مختلف تهیه شده و پخش می گردد. موسیقی ، سرود ،و مصاحبه با خوانندگان نیز از بخش های دیگر برنامه می باشد .
بسیاری از کارشناسان عدم اجرای این برنامه توسط یک مجری اصفهانی که نسبت به اصفهان آشنایی بیشتری داشته باشد را از نقاط ضعف این برنامه می دانند.

دیدگاه‌ها  
  +2
سلام. من متاسفم برای مدیران و برنامه سازان صدا و سیما اصفهان. نه فقط زنده رود که این روز ها حتی در دیگر برنامه های این شبکه هم از مجریان غیر اصفهانی ساکن در تهران و مشغول به کار در شبکه های سراسری استفاده میشود.به عنوان نمونه آقای خسروی و خانم رافعی دونفری هستند که اخیراً در شبکه اصفهان زیاد دیده میشوند.مگر این شهر به اندازه کافی هنرمند ندارد؟واقعا اگر شبکه اصفهان نمیتواند برای برنامه های خود در اصفهان مجری پیدا کند تعطیل کند.البته شنیده ها حاکی از آن است که مجری هم دارند اما دید ها و نظر های کوتاه نمیگذارد که هنرمندان اصفهان جای خود را در برنامه ها پیدا کنند.شایسته است سایت خبری نشستی با مدیر صدا و سیما اصفهان برگزار کرده و نظر ایشان را منتشر کند
نوشتن دیدگاه