دوشنبه 10 ارديبهشت 1403, Monday 29 April 2024, مصادف با 20 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 25523
منتشر شده در یکشنبه, 19 فروردين 1403 12:00
تعداد دیدگاه: 0
کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد؛

کارشناس سازمان هواشناسی از صدور هشدار زرد برای برای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، زنجان، قزوین، کرمانشاه، ایلام، خوزستان و دامنه و ارتفاعات استان های لرستان، همدان، مرکزی، گیلان، مازندران، گلستان، البرز و تهران خبر داد.

کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره پیش‌بینی وضعیت آب و هوای روز یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ اظهار کرد: در سه روز آینده بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در شمال غرب، غرب و جنوب غرب پیش‌بینی شده‌است.

وی افزود: بارش‌ها در روز چهارشنبه ضمن تشدید در غرب و شمال غرب به مناطقی از مرکز، جنوب و سواحل دریای خزر و ارتفاعات زاگرس و البرز نیز می‌رسد.

رفیعی ادامه‌داد: در روز پنج شنبه نیز سامانه بارشی در اغلب مناطق کشور فعال است و در سواحل دریای خزر، شمال شرق و مناطق شمالی و شمال غرب از شدت بیشتری برخوردار است.

کارشناس سازمان هواشناسی از صدور هشدار زرد برای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، زنجان، قزوین، کرمانشاه، ایلام، خوزستان و دامنه و ارتفاعات استان‌های لرستان، همدان، مرکزی، گیلان، مازندران، گلستان، البرز و تهران خبر داد.

وی افزود: برای سه روز آینده در نیمه شرقی کشور، وزش باد شدید همراه با گرد و خاک، همچنین دریای عمان، خلیج فارس و دریای خزر متلاطم پیش‌بینی می‌شوند./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه