دوشنبه 28 خرداد 1403, Monday 17 June 2024, مصادف با 10 ذی‌الحجه 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 21909
منتشر شده در سه شنبه, 28 تیر 1401 16:31
تعداد دیدگاه: 0
رئیس اداره مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش اصفهان:

رئیس اداره مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش اصفهان گفت: پرداخت شهریه مکمل از شهریه به هیچ عنوان اجباری نبوده و دانش‌آموزانی که مایل به شرکت در این فعالیت‌ها باشند مبلغ آن را پرداخت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، علی حمیدی، رئیس اداره مشارکت‌های مردمی و مدارس غیردولتی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان، اظهار داشت: شهریه ابلاغی سال تحصیلی 1402-1401 به تفکیک عناوین، شهریه مصوب و شهریه مکمل در سامانه مشارکت ها اعلام شده است.

وی افزود: پس از ابلاغ شهریه، موسسان مدارس غیر دولتی فقط ۲۰ روز فرصت دارند تا نسبت به شهریه ابلاغی اعلام اعتراض کنند و پس از مدت تعیین شده هیچ اعتراضی قابل قبول نخواهد بود و در صورت عدم اعتراض، موسسین می‌توانند در قسمت چاپ، پوستر خود را چاپ کرده و پس از تایید اداره آن را در محل مناسبی در مدرسه نصب کنند.

حمیدی ادامه داد: شهریه مصوب بر اساس پارامترهایی که موسس در سامانه تکمیل کرده ، از جمله حق‌التدریس و اجاره بها مشخص وسقف و کف این میزان توسط اداره مشارکت‌های اداره کل آموزش و پرورش تعیین شده است.

رئیس اداره مشارکتهای مردمی و مدارس غیردولتی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان داشت: شهریه مکمل شامل فعالیت‌های فرهنگی، پرورشی، تربیتی و مکمل آموزشی می‌باشد که توسط موسسین اعلام می‌شوند و باید در زمانی خارج از ساعات آموزشی و یا روزهای پنجشنبه اجرا شود.

وی گفت: این میزان از شهریه به هیچ عنوان اجباری نبوده و دانش‌آموزانی که مایل به شرکت در این فعالیت‌ها باشند مبلغ آن را پرداخت می‌کنند.

حمیدی خاطرنشان کرد: بنابراین در زمان ثبت نام به غیر از این دو مبلغ یعنی شهریه مصوب و شهریه مکمل هیچ وجه دیگری نباید از دانش‌آموز اخذ شود.

رئیس اداره مشارکتهای مردمی و مدارس غیردولتی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان اذعان کرد: در صورتیکه موسس فعالیت‌های دیگری در نظر داشته باشد پس از تایید انجمن و تایید اداره در طول سال تحصیلی مجاز به برگزاری فعالیت و اخذ وجه آن خواهد بود که شرکت در این فعالیت نیز برای دانش‌آموزان اختیاری است.

وی افزود: مراجعین و اولیای دانش‌آموزان در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از موارد ذکر شده به لینک سامانه شکایات اداره مشارکت‌ها مراجعه نموده و یا به ادارات مناطق و نواحی مربوطه مراجعه و گزارش کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

حمیدی در پایان گفت: همکاران شاغل در مدارس غیردولتی توجه کنند که مبلغ دریافتی آنان باید دقیقا مطابق با مبلغ قید شده در سامانه مشارکت‌ها باشد که عدم تطبیق آن از سوی همکاران قابل پیگیری است./ اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه