جمعه 14 ارديبهشت 1403, Friday 3 May 2024, مصادف با 24 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 23454
منتشر شده در دوشنبه, 24 بهمن 1401 13:24
تعداد دیدگاه: 0
استاندار اصفهان:

استاندار اصفهان گفت: هیاتی در استان به منظور اجرای مصوبه مولدسازی دارایی های دولت تشکیل خواهد شد و انتظار می رود همه دستگاه‌های اجرایی برای اجرای این طرح همکاری و مساعدت کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، سید رضا مرتضوی در جلسه شورای اداری استان اصفهان بر دستورالعمل تببین مصوبه مولدسازی دارایی های دولت و رفع ابهامات این طرح در دستگاه های اجرایی تاکید کرد و اظهار داشت: مولدسازی از طرح‌های جدی دولت است که با قوت پیگیری می‌شود، در این خصوص جلسات مکرری را با حضور وزیران محترم داشتیم و بحث و بررسی های زیادی در مورد این طرح اساسی انجام شده است.

وی با اشاره به دستور رهبر معظم انقلاب در سال ۱۳۹۹ درباره فروش و واگذاری دارایی‌های دولتی، گفت: بایستی این امر مهم که مورد تاکید ایشان است و سال‌ها به دلایل مختلف زمین مانده، در دولت سیزدهم به نحو مطلوب و به نفع مردم اجرایی شود.

مرتضوی با اشاره به اینکه اولویت ما حفظ منابع استان است، خاطرنشان کرد: همت استان بر این است که با تمام توان و با در اختیار گرفتن همه ظرفیت‌ها، پروژه‌های نیمه تمام که مردم را سال‌ها چشم انتظار گذاشته را ساماندهی کند در این راه می‌توانیم در کنار فروش از ابزارهای قانونی دیگر مانند تهاتر نیز استفاده کنیم تا منابع استان حفظ شوند./انتهای پیام

ایرنا

نوشتن دیدگاه