پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403, Thursday 2 May 2024, مصادف با 23 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3486
منتشر شده در پنج شنبه, 01 مهر 1395 09:19
تعداد دیدگاه: 0
ویسی:
آغاز اعتراض های هواداران به مدیرعامل و سرمربی تیم سپاهان

سرمربی تیم سپاهان پس از باخت سه بر یک برابر تیم پرسپولیس در ورزشگاه فولادشهر گفت: سپاهان از اواسط بازی وا رفت.

 عبدالله ویسی پس از شکست تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: ما میانه میدان را به پرسپولیس دادیم و در یک سوم دفاعی خود بسیار پراشتباه ظاهر شدیم و حریف از این اشتباهات به نحو احسن استفاده کرد.
وی ادامه داد: متأسفیم و از هواداران عذرخواهی می‌کنیم. بعد از گل دوم در حال تعویض بودم که گل سوم را خوردیم ولی به هواداران سپاهان قول می‌دهم روزهای بهتری خواهیم داشت.
ویسی افزود: من از وقتی تماشاگران را در هتل دیدم آنها را به بازیکنان نشان دادم و گفتم این مردم لیاقت بالانشینی سپاهان را دارند. در مقابل پرسپولیس اگر از موقعیت‌ها استفاده نکنیم و اشتباه کنیم منجر به فاجعه می‌شود که امروز هم این اتفاق افتاد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان بیان داشت: سعی کردیم در کناره‌ها هافبک‌های پرسپولیس را ببندیم و در نیمه دوم با سیستم 4-4-2 بازی کردیم ولی پرسپولیس شایسته برد بود و به نظر من تیم در نیمه دوم وا داد. باید سعی کنیم که بلند شویم و سپاهان تبدیل به همان تیمی شود که مردم دوست دارند.
بنا بر این گزارش ، عبدالله ویسی اردیبهشت ماه سال 95 و پس از قهرمانی استقلال خوزستان در لیگ برتر که سرمربیگری آن را بر عهده داشت، گفته بود هنوز زود است به سرمربی گری استقلال یا پرسپولیس فکر کنم و این در حالیست که پرسپولیس 13 سال بود نتوانسته بود در خانه تیم سپاهان را شکست دهد.

شب گذشته پس از پایان بازی تیم های پرسپولیس و سپاهان از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، برخی از هواداران در هنگام خروج از ورزشگاه اعتراض های خود را به باقریان، مدیرعامل باشگاه سپاهان و ویسی ، سرمربی این تیم ابراز داشتند.

نوشتن دیدگاه