جمعه 7 ارديبهشت 1403, Friday 26 April 2024, مصادف با 17 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 14617
منتشر شده در چهارشنبه, 02 مهر 1399 14:09
تعداد دیدگاه: 0
انتقاد-تفتیان-از-انتخاب-نماینده-ورزشکاران-در-مجمع-دوومیدانی

سریع‌ترین مرد ایران به لیست نماینده ورزشکاران مجمع انتخاباتی ریاست دوومیدانی انتقاد کرد و گفت: جای...

سریع‌ترین مرد ایران به لیست نماینده ورزشکاران مجمع انتخاباتی ریاست دوومیدانی انتقاد کرد و گفت: جای تعجب دارد که دعوت نشده‌ام.  

به گزارش ایسنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی ۲۰ مهرماه برگزار می‌شود و احسان حدادی، مهدی پیرجهان و ریحانه مبینی به عنوان نماینده ورزشکاران در این مجمع شرکت می‌کنند.  

حسن تفتیان، المپین ایران در ماده دوی ۱۰۰ متر به لیست نماینده ورزشکاران انتقاد کرد و به ایسنا گفت: جای تعجب و سوال دارد که عضو نماینده ورزشکاران نیستم چون در حال حاضر تنها من و آقای حدادی سهمیه المپیک توکیو را کسب کرده‌ایم. علاوه بر این از سال ۲۰۱۰ ورودی تمام مسابقات جهانی را کسب کرده‌ام، ۱۰ سال است که در سطح جهان فعالیت می‌کنم در ۴ دوره قهرمانی جهانی شرکت کرده‌ام و برای اولین بار فینالیست دنیا شده‌ام. همچنین ۱۵ سال است که عضو تیم ملی هستم و جزو چند نفر محدودی هستم که طلای قهرمانی آسیا را به دست آورده‌ام. با این تفاسیر خیلی جای تعجب داشت که من را به مجمع دعوت نکردند.

او در ادامه افزود: اعضایی که انتخاب می‌شوند نماینده ورزشکاران هستند و وظیفه دارند که به فرد مورد نظر تمام ورزشکاران رای بدهند که این موضوع نیازمند تجربه و سابقه‌ در دوومیدانی است. از نظر فنی المپیکی هستم، سابقه بیشتری دارم و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی از دانشگاه تهران هستم و جای تعجب داشت که بر اساس چه دیدگاهی دوستان شخص دیگری را انتخاب کردند.  

تفتیان در پایان گفت: نمی‌دانم دلیل این انتخاب چیست و برای من هم جای سوال و تعجب دارد، خیلی دوست دارم، بدانم که با چه ملاک و دلیلی این انتخاب انجام شده است.  

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه