يكشنبه 9 ارديبهشت 1403, Sunday 28 April 2024, مصادف با 19 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 24759
منتشر شده در چهارشنبه, 03 آبان 1402 13:07
تعداد دیدگاه: 0
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی:

وزیر میراث فرهنگی گفت: وزارت خارجه و دستگاه‌های اطلاعاتی همراهی خوبی با ما دارند و بخش مهمی از کشورهایی که خواستار لغو روادید بودند رای آوردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، سیدعزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه امروز صبح جلسه کمیسیون سیاسی امنیتی دولت به ریاست وزیر کشور تشکیل شد، گفت: وزارت خارجه و دستگاه های اطلاعاتی همراهی خوبی با ما دارند و بخش مهمی از کشورهایی که خواستار لغو روادید بودند رای آوردند.

وی افزود: درباره برخی کشورها تصمیم‌گیری به جلسه بعدی موکول شد و وقتی جلسه تشکیل شد و جمع بندی شد، اسامی کشورها اعلام می‌شود.

ضرغامی خاطرنشان کرد: ضرورت گردشگری علی‌رغم مشکلات این است که باید افراد کشورهای دیگر به ایران بیایند تا تبلیغات ایران‌هراسی خنثی شود. امروز کشور منسجم و همراه است و توجیه لازم در این زمینه صورت گرفته است تا مردم دنیا بیایند و بروند.

وزیر میراث فرهنگی درباره لغو متقابل روادید گفت: این کار در حوزه وزارت خارجه است اما آنچه ما دنبالش هستیم لغو روادید از سمت کشور ماست تا مردم همه کشورها به ایران بیایند./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه