شنبه 8 ارديبهشت 1403, Saturday 27 April 2024, مصادف با 18 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 22268
منتشر شده در دوشنبه, 04 مهر 1401 18:15
تعداد دیدگاه: 0
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان:

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از برگزاری دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع‌دستی، گردشگری و صنعت هتلداری در اصفهان هم‌زمان با هفته گردشگری خبر داد.

به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، علیرضا ایزدی امروز با اعلام این خبر گفت: پس از سه سال شیوع موج‌های پی‌درپی بیماری کرونا، بر آن شده‌ایم تا فعالان گردشگری و صنایع‌دستی استان را در این رخداد بزرگ اجتماعی و فرهنگی گرد هم آوریم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: این نمایشگاه در فضایی بالغ‌بر ۵۵۰۰ مترمربع و در قالب ۲۰۰ غرفه با حضور فعالان جوامع هفتگانه گردشگری استان اصفهان و کشور و هنرمندان و عرضه‌کنندگان صنایع‌دستی از استان اصفهان و سراسر کشور برگزار می‌شود.

او افزود: در این نشست که هم‌زمان با بزرگداشت هفته گردشگری و با شعار جهانی "تفکری دوباره برای گردشگری" برگزار می‌شود تلاش داریم تا ۱۰ همایش و نشست آموزشی در حوزه‌هایی همچون گردشگری سلامت و نقش آن در توسعه گردشگری، آموزش قوانین کسب‌وکار در دو حوزه گردشگری و صنایع‌دستی، میز ملی صادرات صنایع‌دستی و گردشگری طبیعت‌گردی برگزار شود.

ایزدی تصریح کرد: معرفی برندهای معتبر سوغات اصفهان، رونمائی از دو اثر فاخر صنایع‌دستی و برگزاری جام نمادین چوگان اصفهان از جمله دیگر برنامه‌های دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع‌دستی، گردشگری و صنعت هتلداری اصفهان است.

دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع‌دستی، گردشگری و صنعت هتلداری از تاریخ هفتم لغایت پایان روز یازدهم مهرماه سال ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان در منطقه روشن دشت برگزار می‌شود./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه