جمعه 7 ارديبهشت 1403, Friday 26 April 2024, مصادف با 17 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1683
منتشر شده در سه شنبه, 12 اسفند 1393 23:02
تعداد دیدگاه: 0
مدیر دفتر اصفهان مؤسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان:

مدیر دفتر اصفهان مؤسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان از برگزاری اولین جشنواره پروژه های دانش آموزی استان اصفهان در 14 و 15 اسفند ماه خبرداد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ، سید علی حکمت منش ظهرامروز در جمع خبرنگاران گفت:125 تیم دانش آموزی به طور قطعی برای شرکت در این جشنواره اعلام آمادگی کرده اند...


مدیر دفتر اصفهان مؤسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان از برگزاری اولین جشنواره پروژه های دانش آموزی استان اصفهان در 14 و 15 اسفند ماه خبرداد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، سید علی حکمت منش ظهرامروز در جمع خبرنگاران گفت:125 تیم دانش آموزی به طور قطعی برای شرکت در این جشنواره اعلام آمادگی کرده اند و این در حالی است که پیش بینی ما 100 تیم بود و انتظار چنین استقبالی را نداشتیم.
وی اظهار کرد: این جشنواره در سه بخش سمینارهای علمی ،مسابقات دانش آموزی و غرفه های نمایشگاهی در 10 رشته برگزاری می شود و یکی از ویژگی های آن این است که نفرات برتر رتبه بندی نمی شوند، بلکه هردانش آموزی که بتواند حد نصاب را کسب کند بدون محدودیت عددی ، به عنوان برگزیده معرفی می شود.
حکمت منش بیان کرد:125 تیم شرکت کننده در این جشنواره شامل 12 مدرسه دخترانه و 16 مدرسه پسرانه در همه مقاطع می باشد که خروجی کار آنان به عنوان یک کار تحقیقاتی و رزومه برای مقاطع بعدی تحصیلی آنان محسوب می گردد.
مدیر دفتر اصفهان مؤسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان ادامه داد:از اهداف مهم این جشنواره ترویج روحیه تحقیق و پژوهش در دانش آموزان است که با همکاری آموزش و پرورش استان صورت می گیرد.
وی افزود: مؤسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان در سال 81 به همت سازمان تبلیغات اسلامی کشور تاسیس وبا هدف اشاعه ترویج مفاهیم اسلامی در فضای مجازی و با کمک از ابزار رسانه تشکیل شد.
حکمت منش با بیان اینکه در حال حاضر بالغ بر 50 هزار نفر در اصفهان عضو سایت تبیان هستند، ادامه داد: تولید نرم‌افزارهای علوم انسانی و اسلامی، بازی‌های رایانه‌ای و نرم‌افزار مذهبی، ادبی، هنری و قرآنی از دیگر اقدامات مؤسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان در راستای اهداف خود است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد بزرگ‌ترین دیتاسنتر فرهنگی کشور از دیگر اقدامات مؤسسه تبیان است، افزود: مؤسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان سعی کرده است در راستای رفع نیازهای جوانان بخشی را تحت عنوان مرکز یادگیری مرتبط با آموزش به نسل نوجوان ایجاد کند.
بنابرگزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، اولین جشنواره پروژه های دانش آموزی استان اصفهان 14 و 15 اسفندماه سال جاری با حضور مسئولان موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان و مسولان استانی در دانشکده شهید مهاجر اصفهان برگزار می گردد.

نوشتن دیدگاه