شنبه 8 ارديبهشت 1403, Saturday 27 April 2024, مصادف با 18 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4657
منتشر شده در پنج شنبه, 06 دی 1397 12:24
تعداد دیدگاه: 0
به همت تلاشگران ذوب آهن اصفهان

در راستای اهداف مدیریت عالی شرکت و افزایش توان بارگیری و حمل ریلی محصولات ، رکورد حمل ریلی به میزان 2400 تن شمش صادراتی شکسته شد.


به گزارش پایگاه خبری همراز به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان ؛ مهندس علیرضا عباسیان مدیر پشتیبانی فروش و خدمات مشتریان با اعلام این خبر گفت : با تلاش فراوان همکاران خدوم و زحمت کش در واحدهای مرتبط کارخانه به ویژه مدیریت های راه آهن و ترابری، فولادسازی، حراست، راهبری ماشین آلات و راهبری و خودروهای سنگین،حمایت معاونین بهره برداری و بازرگانی ، بیست و پنجم آذرماه میزان 2400 تن شمش صادراتی ، به مقصد بندرعباس بارگیری و حمل گردید.
وی افزود : حداکثر باری که به صورت روزانه تا کنون تحویل راه آهن جمهوری اسلامی گردیده بود ، 1200 تن می باشد.
مدیر پشتیبانی فروش و خدمات مشتریان با اشاره به اینکه برای بارگیری و حمل روزانه 2800 تن هدف قرار داده شده است تصریح کرد : از آنجا که گسترش حمل ریلی از برنامه های اصلی مدیریت عالی سازمان بوده و صرفه اقتصادی قابل توجهی نیز برای شرکت به دنبال دارد ، لذا هموار کردن مسیر و حذف موانع این مهم جزء اولویت های شرکت می باشد.
وی اضافه کرد : در این راستا جهت افزایش بارگیری واگن ها در محوطه انبار شمش جدید، با همت تلاشگران مدیریت نت ساختمان محل بارگیری در کوتاه ترین زمان ممکن توسعه و امکان واگذاری همزمان تعداد بیشتری واگن فراهم گردید که نتیجه آن افزایش تناژ بارگیری به صورت روزانه می باشد.

 

نوشتن دیدگاه