شنبه 8 ارديبهشت 1403, Saturday 27 April 2024, مصادف با 18 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4374
منتشر شده در چهارشنبه, 01 فروردين 1397 18:49
تعداد دیدگاه: 0
امام جمعه شهرستان خواف:

حجت الاسلام والمسلمین شمسیان امام جمعۀ شهرستان خواف در مراسمی که به مناسبت میلاد حضرت فاطمه صدیقه سلام الله علیها و گرامیداشت مقام زن برگزار شد، در حضور فرماندار شهرستان خواف، مدیرعامل، معاونان و جمعی از کارکنان و خانواده های شرکت فولاد سنگان تصریح کرد: نقش مؤثر شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان...


وی در این مراسم که در سالن شهید مدرس ادارۀ فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، با تبریک سالروز ولادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) این شخصیت بزرگ تاریخ را الگویی مناسب در زندگی جوانان معرفی کرد و با برشماری برخی خصایل و ویژگیهای ارزندۀ بانوی دو عالم و مادر مهربانی ها، الگوبرداری از این شخصیت را لازمۀ داشتن یک زندگی سرشار از معنویت و بابرکت دانست.
حجت الاسلام والمسلمین شمسیان کار و تلاش کارکنان شرکت فولاد سنگان خراسان را در راه کسب روزی حلال از بالاترین ارزشها و مصداق جهاد در راه خدا دانست و ادامه داد: به کارگیری جوانان در این کارخانه آثار مثبت و ارزشمندی در کاهش بیکاری، طلاق و آسیبهای اجتماعی در این منطقه از کشور داشته است.
امام جمعۀ شهرستان خواف افزود: برای ما مایۀ افتخاراست که جوانان این منطقه با توکل بر خدا و پشتکار، هر روز به افتخارات بزرگی دست پیدا میکنند.
وی با اشاره به افتتاح کارخانه پنج میلیون تنی کنسانتره سازی فولاد سنگان در سال آتی از افزایش فرصتهای شغلی، توسعۀ عمرانی و اقتصادی و امید به زندگی در این شهرستان ابراز خرسندی کرد و راه اندازی این کارخانۀ بزرگ ملی در سال آینده را لبیک گفتن به ندای رهبر معظم انقلاب در ایجاد اشتغال، تولید و کاهش بیکاری دانست.
امام جمعه شهرستان خواف خاطرنشان کرد: فعالیت شرکتهایی همچون شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان برای جامعه امید به ارمغان میآورد و نقشه های دلسردکنندۀ دشمن را نقش بر آب میسازد.
وی در بخش پایانی سخنان خود اظهار امیدواری کرد: در سال آینده با تکمیل طرحهای توسعۀ این شرکت، شاهد رونق بیش ازپیش این منطقه باشیم.

نوشتن دیدگاه