چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403, Wednesday 1 May 2024, مصادف با 22 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3247
منتشر شده در دوشنبه, 18 مرداد 1395 15:43
تعداد دیدگاه: 0
پایان 360 دقیقه انتظار؛

مسافران هواپیمای سانحه دیده پرواز بوشهر- تهران در فرودگاه شهید بهشتی برای ادامه سفر خود کارت پرواز دریافت کردند.

 معاون عملیات هوایی اداره کل فرودگاه های استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگارما گفت: صبح امروز و ساعتی پس از پرواز شماره 406 بوشهر به مقصد تهران با 230 مسافر ، کادر پروازی متوجه شدند که یکی از دو موتور این هواپیما از کار افتاده است و برای فرود اضطراری در نزدیک ترین فرودگاه درخواست کمک نمود.
علی مصطفوی خاطرنشان ساخت: به محض ارسال این خبر به برج مراقبت فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان ، نیروهای امدادی این فرودگاه باند دوم را برای فرود اضطراری آماده کردند و حدود ساعت 10 صبح هواپیمای ایرباس a300 بر روی باند فرودگاه نشست.
وی تصریح کرد: اقدامات لازم جهت تعمیر هواپیمای آسیب دیده در این فرودگاه در دستور کار قرار گرفت و در خلال این موضوع ، مقدمات انتقال 230 مسافر پرواز شماره 406 ایران ایر از اصفهان به تهران آغاز شد تا این که ساعت 14 و 30 دقیقه یک فروند هواپیمای ایرباس از تهران به صورت فوق العاده به سمت اصفهان پرواز کرد تا ساعت 16 بعدازظهر در بازگشت به تهران مسافران را به مقصد خودشان منتقل نماید.
معاون عملیات هوایی فرودگاه های استان اصفهان در ادامه بیان کرد: مسافران پس از حدود 360 دقیقه انتظار در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان، پذیرایی و پس از آن برای اعزام به تهران کارت پرواز دریافت کردند.
بنا بر این گزارش، هواپیمای آسیب دیده برای تعمیر به یکی از آشیانه های فرودگاه شهید بهشتی اصفهان منتقل و به نظر می رسد طی چند روز آینده دوباره به ناوگان هوایی کشور بازگردد./

نوشتن دیدگاه