جمعه 7 ارديبهشت 1403, Friday 26 April 2024, مصادف با 17 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1781
منتشر شده در یکشنبه, 16 فروردين 1394 15:35
تعداد دیدگاه: 0
رئیس پلیس فتا خبرداد؛

همراز: رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان گفت: فردي كه با نفوذ به سيستم‌هاي رايانه اي يكي از شركت‌هاي تجاري و تغيير و حذف داده‌ها باعث ايجاد خسارت به آن شده بود، توسط كارشناسان پليس فتا استان اصفهان شناسايي و دستگير شد. سرهنگ مرتضوي گفت: در پي شكايت مديرعامل يكي از...

 

همراز: رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان گفت: فردي كه با نفوذ به سيستم‌هاي رايانه اي يكي از شركت‌هاي تجاري و تغيير و حذف داده‌ها باعث ايجاد خسارت به آن شده بود، توسط كارشناسان پليس فتا استان اصفهان شناسايي و دستگير شد.

سرهنگ مرتضوي گفت: در پي شكايت مديرعامل يكي از شركت‌هاي خصوصي مبني بر اينكه فردي با نفوذ به سيستم‌ حسابداري، با حذف و تغيير داده‌هاي موجود موجب بروز خسارت سنگيني به آن شركت شده است، بررسي موضوع در دستور كار پليس فتا قرار گرفت.
وي اظهار كرد: با انجام اقدامات فني و تخصصي در فضاي مجازي، مشخص شد فردي كه اقدام به اين كار كرده حسابدار اخراجي آن شركت بوده است كه بلافاصله شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضايي دستگير شد.
رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان تصريح كرد: متهم در مواجهه با مدارك و مستندات اين پليس به طور واضح به بزه انتسابي اقرار و انگيزه خود را انتقام جويي از مديرعامل شركت عنوان كرد.
وي با بيان اينكه دسترسي كاربران فقط بايد در حيطه وظايف آنها باشد نه فراتر از آن، گفت: در صورت جابجايي و يا اخراج كارمندان از سازمان ها و يا شركت‌ها، تمامي نام‌هاي كاربري و دسترسي هاي وي قطع شود.

نوشتن دیدگاه