جمعه 7 ارديبهشت 1403, Friday 26 April 2024, مصادف با 17 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 5719
منتشر شده در شنبه, 24 فروردين 1398 18:17
تعداد دیدگاه: 0
میرزاده:
میرزاده-سرکشی۳-گروه-از-اعضای-کمیسیون-آموزش-به-مدارس-استان‌های-سیل-زده

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به ماموریت این کمیسیون به تعدادی از اعضا مبنی بر بازدید میدانی از وضعیت آموزشی مدارس استان‌های سیل‌زده گفت: این ماموریت در هفته گذشته از سوی هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات اعلام شد که بر همین اساس قرار شد در سه گروه جداگانه تعدادی از...

به گرزارش پایگاه خبری همراز نیوز به نقل از فارس ؛سید حمایت میرزاده  تصریح کرد: در این بازدید نحوه فعالیت مدارس و فعالیت‌های آموزشی و زمان بازگشایی آنها مورد بررسی قرار گرفت و از شهرهای آق‌قلا، گمیشان و گرگان بازدید به عمل ‌آوردیم به طوری که در این بازدید‌ها باز بودن اکثر مدارس آق‌قلا مشخص و معلوم شد که زحمات فراوانی برای بازگشایی آ‌نها کشیده شده است. این در حالی است که تا 2 متری برخی مدارس همچنان آب کمی وجود دارد اما درون مدارس خیر. 

میرزاده اظهار داشت: گروه‌های جهادی، نیروهای بسیج، سپاه و بخش‌های مختلف دولت فعالیت‌های فراوانی را برای رفع مشکلات مردم در این مناطق انجام داده‌اند. 

وی با اشاره به تخریب برخی مدارس در اثر سیلاب اخیر گفت: برای این کار باید وزارت آموزش و پرورش اقدام سریعی به منظور ساخت و ساز و تعمیرات آنها انجام دهد. البته دانش‌آموزان برخی مدارسی که امکان تحصیل در آنها وجود نداشت با استفاده از کانکسی که آموزش و پرورش در اختیار آنها قرار داده است روند آ‌موزشی خود را دنبال کرده و برخی از دانش‌آموزان هم به شیفت دوم برخی مدارس منتقل شدند. همچنین از ظرفیت کانون‌های فرهنگی، تربیتی و آموزشی هم استفاده خواهد شد. 

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: احتمال دارد که برخی از بازدیدهای گروه‌های دیگر از استان‌های غربی و جنوبی تا فردا ظهر به طور بیانجامد اما در نهایت باید گزارش بازدیدهای خود را به جلسه عصر فردای کمیسیون و آموزش تحقیقات مجلس ارائه دهند. 

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه