دوشنبه 10 ارديبهشت 1403, Monday 29 April 2024, مصادف با 20 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3779
منتشر شده در یکشنبه, 01 اسفند 1395 15:50
تعداد دیدگاه: 0

ه دنبال برگزاری جلسه استیضاح وزیر راه، عباس آخوندی همچنان وزیر راه دولت یازدهم باقی ماند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، دقایقی پیش نمایندگان مجلس شورای اسلامی رای بر ادامه فعالیت آخوندی برای تصدی پست وزارت راه، مسکن و شهرسازی در دولت یازدهم دادند. این مراسم که با حضور 257 نماینده مجلس برگزار...

ه دنبال برگزاری جلسه استیضاح وزیر راه، عباس آخوندی همچنان وزیر راه دولت یازدهم باقی ماند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، دقایقی پیش نمایندگان مجلس شورای اسلامی رای بر ادامه فعالیت آخوندی برای تصدی پست وزارت راه، مسکن و شهرسازی در دولت یازدهم دادند.
این مراسم که با حضور 257 نماینده مجلس برگزار شد، تعداد 74 نفر به استیضاح رای مثبت، 176 نفر نیز رای منفی و 5 نفر نیز رای ممتنع دادند.
آخوندی یکبار دیگر نیز در 14 مهرماه سال 94 در همین دولت استیضاح شد که با ۷۲ رأی موافق، ۱۷۵ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۲۵۲ رأی مأخوذه وزیر باقی ماند.
عباس آخوندی که در کابینه دولت دوم مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی وزیر مسکن و شهرسازی بود، در رشته اقتصاد سیاسی از دانشگاه رویال هالووی لندن مدرک دکتری گرفت و اکنون علاوه بر تصدی پست وزارت، عضو هیئت علمی دانشگاه مطالعات جهان و استاد گروه بریتانیا می باشد.

نوشتن دیدگاه