چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403, Wednesday 1 May 2024, مصادف با 22 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 23828
منتشر شده در سه شنبه, 29 فروردين 1402 11:05
تعداد دیدگاه: 0
فرمانده ارشد ارتش در اصفهان:

فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: ارتش نیروی مسلح معتقدی است که مقتدر، مستحکم و تسخیرناپذیر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، امیر سرتیپ دوم ستاد سیاوش میهن‌دوست روز سه شنبه در مراسم رژه روز ارتش جمهوری اسلامی در اصفهان افزود: نیروهای مسلح پشتوانه محکمی به نام مردم، شریعت و ولایت دارند و ولایت، پیونددهنده مردم و شریعت است ؛ ارتش، دوشادوش و همراه سایر نیروهای مسلح در راستای خودسازی، خودکفایی و رسیدن به دستاوردهای مهم علمی، نظامی، تسلیحاتی و تجهیزاتی همچنان در خدمت ملت ایران بوده و هست.

فرمانده ارشد ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری افزود: از دیروز تا امروز هر جایی که نیاز به کمک بوده است ، ارتش قهرمان حاضر و آماده بوده‌ و در اولین فرصت در محل حاضر شده‌است، به‌طوری‌که رهبر معظم انقلاب در حادثه سیل شمال کشور فرمودند: "ارتش با صدور دستور حتی قبل از سایر سازمان‌ها و مدیریت کشور در منطقه مستقر شد و به کمک رسانی و خدمت به مردم پرداخت".

وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در جایی دیگر فرمودند: "کسی فکر نکند ارتش همان ارتش سابق است، ارتش یک پدیده جدید است" و همچنین فرمودند: "ارتش مشت گره کرده‌ای در مقابل مستکبران است".

امیر میهن دوست با بیان اینکه ارتش نگهبان قلعه و تنگه احد است و به وظیفه و مسوولیت خود تحت هر شرایطی باید توجه داشته باشد گفت: ارتش نگهبان بیرون مرزها ست و تنگه احد را به هیچ عنوان ترک نخواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: همه سربازان باید امروز در سایه رهبری و دعای مردم، این شایستگی را داشته باشیم که به بهترین شکل ممکن در راستای پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی گام برداریم.

وی با یادآوری دوراندیشی و ژرف‌نگری امام راحل (ره) در نامگذاری روز ارتش جمهوری اسلامی گفت: زمانی که یک هفته بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، ارتش انقلابی کار خود را بر اساس مسئولیت ذاتی و اصل ۱۴۳ قانون اساسی آغاز کرد، با رصد وضعیت و انجام عملیات‌ها و مأموریت‌های خود در جای‌جای کشور، توطئه توده‌ای‌ها و ضدانقلاب را سرکوب کرد.

بنا بر این گزارش ، مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی، بدلیل تقارن آن با ماه رمضان و روزه‌داری کارکنان و نیروها بصورت خودرویی برگزار شد./انتهای پیام

ایرنا

نوشتن دیدگاه