سه شنبه 18 ارديبهشت 1403, Tuesday 7 May 2024, مصادف با 28 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 23339
منتشر شده در دوشنبه, 10 بهمن 1401 14:37
تعداد دیدگاه: 0
فرماندار ویژه شهرستان کاشان:

جلسه ستاد مناسبت های شهرستان ویژه برنامه ریزی بزرگداشت ایام اله دهه فجر با حضور محمدشریف زارعی فرماندار ویژه شهرستان، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری و اعضای ستاد بعداظهر شنبه ۸ بهمن ماه برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز /امیرحسین اکبری نژاد: محمدشریف زارعی در این جلسه با اشاره به اهمیت اجرای برنامه های متناسب با این ایام به ویژه بازگویی خاطرات و فداکاری جوانان انقلابی میان قشر نوجوان و جوان، گفت: تمامی ظرفیت های شهرستان برای برگزاری پرشور مراسم ها و راهپیمایی 22 بهمن بکار گیری می شود تا بخشی از حماسه و اقتدار جمهوری اسلامی با مشارکت مردم به نمایش گذاشته شود.

فرماندار ویژه کاشان اظهار داشت: اجرای برنامه های متنوع و متناسب با دهه فجر مانند حضور در مساجد و مدارس با رویکرد و محوریت مردمی و بهره مندی از ظرفیت جوانان انقلابی از روز ۱۲ بهمن ماه لغایت ۲۲ بهمن ماه مورد تاکید است.

وی افزود: شهر کاشان دارای مبارزان بزرگی است که خاطرات موثقی از روز های مبارزه با رژیم طاغوت در اختیار دارند و می توان با برنامه ریزی درست از این روایان روز های خون وشهادت جهت بازگویی خاطرات آن ایام استفاده کرد.

در ادامه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار به ایجاد شور و نشاط اجتماعی و حضور حداکثری نسل جوان و دانش آموزان در این ایام اشاره نمود./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه