پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403, Thursday 2 May 2024, مصادف با 23 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 22541
منتشر شده در چهارشنبه, 11 آبان 1401 15:41
تعداد دیدگاه: 0

استاندار اصفهان که در جریان شانزدهمین سفر شهرستانی خود به شهرستان کاشان سفر کرده است، با حضور در شرکت داروسازی باریج اسانس کاشان از روند فعالیت این شرکت بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در جریان بازدید از شرکت باریج اسانس کاشان بیان کرد: بسیار خرسندیم که مجموعه گرانقدری مانند شرکت داروسازی باریج اسانس کاشان در کشورمان فعال است. بدون شک فعالیت این شرکت برای ما ارزشمند و قابل احترام است چرا که این مجموعه در مصادیقی وارد شده که از مشکلات کشور است و سعی در رفع آن به صورت تخصصی و دانش بنیان دارد.
وی ادامه داد: به پاس فعالیت متخصصان این شرکت به سهم خود در استان اصفهان پیگیر رفع مشکلات و چالش های شرکت دارویی باریج اسانس خواهیم بود و از محل اعتباراتی که در اختیار داریم از فعالیت های توسعه ای این شرکت حمایت می کنیم تا به افق و آرمانی که مد نظر مجموعه شرکت است دست یابیم.
استاندار اصفهان در ادامه هدف از سفر به شهرستان کاشان را بررسی مشکلات و چالش های این شهرستان، پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهور و رفع کاستی هایی که در مناطق مختلف استان وجود دارد دانست و گفت: در سفرهای شهرستانی سعی می شود با بازدیدهایی که به صورت پراکنده از مناطق مختلف شهرستان به عمل می آید با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی مشکلات شناسایی و جهت رفع آنها راهکار اندیشیده شود.

لاله حجازی مدیرعاملی شرکت دارویی باریک اسانس کاشان نیز در این بازدید گفت: شرکت داروسازی باریج اسانس در سال ۱۳۷۱ در زمینی به مساحت حدود ۳۰ هزار مترمربع در مشهد اردهال کاشان توسط مرحوم سید حسین حجازی، احداث شد. داروسازی باریج اسانس به‌عنوان بزرگ‌ ترین تولیدکنندهٔ داروهای گیاهی در ایران شناخته شده و بیش از ۱۰ درصد از سهم تولید بازار داروی گیاهی کشور را به خود اختصاص داده‌ است.
وی ادامه داد: شرکت دارویی باریج اسانس کاشان، ۱۶۰ نوع محصول در گروه‌های مختلف سنتی و صنعتی تولید می‌کند. این شرکت توانسته برای حدود یکهزار نفر به‌صورت مستقیم، اشتغال‌زایی کند.
حجازی خاطرنشان کرد: مرکز تحقیقات شرکت دارویی باریج اسانس کاشان با عنوان یک شرکت دانش بنیان فعال شناخته می شود و توانسته محصولات خود را به ۱۰ کشور خارجی از جمله کشورهای عربی، چین، کانادا و … ارسال کند./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه