دوشنبه 10 ارديبهشت 1403, Monday 29 April 2024, مصادف با 20 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 20979
منتشر شده در دوشنبه, 10 آبان 1400 18:22
تعداد دیدگاه: 0

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان انسجام میان قوا را فرصتی مغتنم برای پیشرفت کشور دانست و گفت: مدیران و مسؤولان با وفاق و همدلی و تدبیر لازم و کار جهادی و بازگشت به اهداف و آرمان‌های ارزشمند انقلاب و خدمت صادقانه به مردم را در دستور کار قرار داده و برنامه‌های تحولی خود را در مسیر پیشرفت،...

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، علی اصفهانی در آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان برخوار اظهار داشت: برقراری عدالت اجتماعی از مهم‌ترین اموری است که قوام جامعه به آن است و این مهم مگر با مبارزه همه جانبه با فساد محقق نمی‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان افزود: به تعبیری اجرای عدالت و مبارزه با فساد لازم و ملزوم یکدیگرند و به همین خاطر است که یکی از وظایف همه دستگاه‌ها اصلاح بسترهای فساد‌زا با نگاه کارشناسی و مبارزه با مفسدان است.

وی بیان کرد: دستگاه قضایی به سهم خود برای اجرای عدالت راهبردهایی دارد که تکریم ارباب رجوع، گسترش خدمات الکترونیک قضایی، مشارکت دادن عموم مردم در برنامه‌ریزی‌ها و ورود فعالانه و پیگیری موارد مرتبط با حقوق عامه و... از مهمترین آن‌ها است.

اصفهانی اتحاد و انسجام میان قوا را فرصتی مغتنم برای پیشرفت کشور دانست و تصریح کرد: مدیران و مسؤولان با وفاق و همدلی و تدبیر لازم و کار جهادی و بازگشت به اهداف و آرمان‌های ارزشمند انقلاب و خدمت صادقانه به مردم را در دستور کار قرار داده و برنامه‌های تحولی خود را در مسیر پیشرفت، تعالی و ترقی کشور ترسیم کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با اشاره به تلاش‌های جهادی پرسنل قضایی و اداری دستگاه قضایی استان اصفهان خاطرنشان کرد: همان‌طور که در فقه و شریعت، بر حمایت از قضات و کارکنان دستگاه قضا تأکید و سفارش شده است انتظار می‌رود با توجه به اهمیت و حساسیت کار در این دستگاه، مسؤولان حمایت خود را از کارکنان معمول دارند.

در این آیین از خدمات عباس احمدی و حبیب ایزدپناه در سمت رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان برخوار با اهدای لوح، تقدیر و با اعطای حکمی از سوی رئیس قوه قضاییه سیدعبداله موسوی‌پور و امیر تدبیری به عنوان رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب جدید این شهرستان معرفی شدند./ فارس

نوشتن دیدگاه