پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403, Thursday 25 April 2024, مصادف با 16 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 15281
منتشر شده در سه شنبه, 13 آبان 1399 21:10
تعداد دیدگاه: 0
دادستان عمومی و انقلاب اصفهان:

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان با اشاره به این که ورود به موضوع افتتاح نمایشگاه بین المللی استان اصفهان در راستای حفظ سلامت شهروندان بود، گفت: در شرایط کنونی اولویت سلامت شهروندان است.


علی اصفهانی در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی همراز گفت: وجود نمایشگاه شایسته و در خور، در مقیاس بین المللی برای اصفهان که یک شهر تاریخی، فرهنگی و مذهبی با هویت بالای ایرانی - اسلامی است لازم و ضروری بوده، اما نمی توان به بهانه افتتاح نمایشگاه بین المللی اصفهان مردم را در معرض خطر ابتلا به کرونا قرار داد.

وی ادامه داد: شب گذشته  که اعتراض هایی نسبت به شیوه بهره برداری از این نمایشگاه و احتمال حضور شهروندان بر خلاف پروتکل های بهداشتی ستاد کرونا به این دادستانی واصل شد، از طریق معاون دادسرای عمومی و انقلاب اصفهان خواستار بررسی وضعیت افتتاح این مرکز شدم که پس از انجام بررسی های لازم، برگزاری هر گونه افتتاحیه به صورت فیزیکی با حضور مدعوین خطرناک تشخیص داده شد.

این مقام قضایی افزود: پس از آن مراتب از طریق ستاد استانی مقابله با کرونا که مجرای برخورد با چنین اقداماتی است، به مسئولان شهری ابلاغ و از برگزاری مراسم افتتاحیه به صورت حضوری جلوگیری به عمل آمد.

اصفهانی با تاکید بر اینکه نمایشگاه بین المللی می تواند مرکزی برای ارائه دستاوردهای صنعتگران، هنرمندان|، اندیشمندان و ... یک کلانشهر باشد، خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت های ویژه دستگاه قضایی حمایت از تولید کنندگان است، اما آنچه برای ما درشرایط کنونی اولویت دارد، سلامت مردم است.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان همچنین بر لزوم تامین استانداردهای لازم برای مجموعه نمایشگاه های بین المللی جدیدالتاسیس اصفهان تاکید کرد .

گفتنی است پیش از این شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان قصد داشت طی مراسمی با حضور حدود 600 نفر از مدعوین در روز 14 آبان ماه اقدام به بهره برداری رسمی از سالن نمایشگاه های استان اصفهان نماید که با ورود دادستان عمومی و انقلاب اصفهان به دلیل پیشگیری از ابتلا به بیماری کوئید 19 قرار شد این مراسم به صورت مجازی برگزار گردد.

دیدگاه‌ها  
  0
کار درست همین اما چرا در افتتاح مدارس در نواحی ورود نمی کنید
نوشتن دیدگاه