شنبه 8 ارديبهشت 1403, Saturday 27 April 2024, مصادف با 18 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 20000
منتشر شده در پنج شنبه, 21 مرداد 1400 23:31
تعداد دیدگاه: 0

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با انتشار متنی در صفحه شخصی خود به آخرین تحولات فرآیند انتخاب شهردار را شرح داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، علی صالحی سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان امروز با انتشار توییت‌های در صفحه شخصی خود به بیان آخرین تحولات فرآیند انتخاب شهردار اصفهان پرداخت.

وی با اشاره به این فرآیند نوشت: اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان این افتخار را داشتند که با بررسی دیدگاه‌ها و سوابق چهره‌های موفق ملی و استانی از ظرفیت بالای مدیران بومی به بانکی ارزشمند دست یابند و با توجه به افراد مشارکت کرده در زمان مقرر ارسال محتوا، بررسی سوابق و طرح برنامه‌ها به تفصیل انجام شد.

سخنگوی شورای شهر اصفهان در ادامه آورده است: امروز 5 نامزد نهایی برای انتخاب شهردار اصفهان که همگرایی بیشتری با راهبردهای اعضا شورای شهر داشتند به ترتیب حروف الفبا مشخص شدند که بر این اساس، محمدعلی احمدی، علیرضا صلواتی، علیرضا قاری قرآن، علی قاسم‌زاده و رضا مختاری انتخاب شدند که در مرحله بعد از این نفرات برای مصاحبه حضوری و ارائه برنامه دعوت خواهد شد.

صالحی همچنین در توییت دیگری ضمن قدردانی از سایر نامزدهای شهرداری اصفهان، تصریح کرد: برای نامزدهایی که از سرمایه‌های کشورند و برای مسؤولیت‌های دیگر دعوت شده‌اند و در ادامه این فرآیند حضور ندارند، آرزوی توفیق داریم.

وی در پایان آورد: نفرات منتخب همگرایی بیشتری با راهبردهای شورای شهر داشتند؛ فرآیند به صورت منظم ادامه دارد اما شهر را از هیچ ظرفیتی محروم نمی‌کنیم.

فارس

نوشتن دیدگاه