دوشنبه 10 ارديبهشت 1403, Monday 29 April 2024, مصادف با 20 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 18131
منتشر شده در یکشنبه, 05 ارديبهشت 1400 15:24
تعداد دیدگاه: 0
نادری:

سخنگوی فراکسیون گام دوم انقلاب در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: مجلس باید در جریان ریز مذاکرات وین قرار بگیرد و اگر توافقی حاصل شود باید به تصویب برسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، احمد نادری با اشاره به انجام مذاکراتی در وین به دنبال بازگشت برجام، گفت: ما نمایندگان مجلس در کنار دلسوزان نظام بارها هشدار داده ایم که توافق نباید با عجله و شتاب زده صورت گیرد بلکه توافق باید در بردارنده منافع جمهوری اسلامی و ملت ایران بوده، نباید از موضع ضعف و برای مصرف سیاست داخلی باشد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس بیان کرد: همه این نکات را هشدار داده اند و بنده به شخصه این موارد را در قالب های مختلف هشدار داده ام و امیدوارم دولت و تیم مذاکره کننده منافع کوتاه مدت حزب و جناح خود را به منافع ملی ترجیح ندهند و توافق سست و لزرانی را رقم نزنند.

وی اظهار داشت: در این باره که توافق باید به تصویب مجلس برسد یا خیر بستگی به نتیجه مذاکرات وین دارد، اگر توافقی جدید و متفاوت از برجام حاصل شود حتما باید پروسه تصویب در مجلس را پشت سر بگذارد.

این نماینده مجلس ادامه داد: اما اگر توافقی امضا نشود و مفاد جدیدی به برجام افزوده نشود، نیازی به طی مراحل تصویب نیست اما مجلس باید در جریان ریز مذاکرات وین قرار بگیرد.

 

خانه ملت

نوشتن دیدگاه