جمعه 7 ارديبهشت 1403, Friday 26 April 2024, مصادف با 17 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1561
منتشر شده در سه شنبه, 14 بهمن 1393 22:23
تعداد دیدگاه: 0
رییس ستاد مردمی استقبال از رئیس جمهور

رئیس ستاد مردمی استقبال از رئیس جمهور گفت: رئیس‌جمهور در راستای رونق اقتصادی در اصفهان با 80 سرمایه‌گذار کلان به اصفهان سفر می‌کند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، حسین نجار ظهر امروز در نشست خبری که با حضور خبرنگاران در مورد جزئیات سفر رئیس‌جمهور به اصفهان و اعلام آمادگی این ستاد از ریاست...

 

رئیس ستاد مردمی استقبال از رئیس جمهور گفت: رئیس‌جمهور در راستای رونق اقتصادی در اصفهان با 80 سرمایه‌گذار کلان به اصفهان سفر می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، حسین نجار ظهر امروز در نشست خبری که با حضور خبرنگاران در مورد جزئیات سفر رئیس‌جمهور به اصفهان و اعلام آمادگی این ستاد از ریاست جمهوری برگزار شد، اظهار کرد: کمتر از 20 ساعت به حضور رئیس جمهور به اصفهان مانده است و این در حالی است که پیش‌بینی می‌کنیم استقبال خوبی از حضور رئیس جمهور به اصفهان صورت گیرد.

وی افزود: استان اصفهان میزان آرای بالایی به آقای روحانی داده‌اند و رئیس‌جمهور نیز تاکنون بر سر مواضع خود در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی بوده و تغییر موضع نداشته است و همچنان مسیری را طبق قولی که بر مردم داده است عملیاتی کرده است.

رئیس ستاد مردمی استقبال از رئیس جمهور تصریح کرد: انتظار داریم مردم استقبال خوبی از رئیس‌جمهور داشته باشند و ستاد مردمی در این زمینه با استقبال قشر جوان تشکیل شده است که در میدان امام(ره) حضور و مطالبات این قشر را درخواست کنند.

وی با اشاره به اینکه در این سفر 12 وزیر کلیدی و 80 سرمایه‌گذار کلان رئیس جمهور را همراهی می‌کنند، تصریح کرد: رئیس جمهور علاوه بر دیدار مردمی دو مورد دیدار با اقشار مختلف در دو سالن سطح شهر دارد.

نجار با بیان اینکه امید می‌رود این سفر ریاست جمهوری دارای برکات برای استان اصفهان باشد، تاکید کرد: مردم با تجمع خود در میدان‌ امام‌(ره) مطالبات خود را در حوزه اشتغال ،اقتصاد و محیط‌زیست به رئیس جمهور اعلام کنند.

وی گفت: با توجه به کاهش قیمت نفت تامین بودجه دولت که تحت تاثیر این درآمد قرار می‌گیرد، باید به سمت مباحث رونق توریستی و سرمایه‌گذاری حرکت کرد و اصفهان در این زمینه بستر بسیار خوبی دارد.

رئیس ستاد مردمی استقبال از رئیس جمهور افزود: با توجه به کاهش قیمت نفت فعالان اقتصادی و تصمیم‌گیران کلان باید به امر گردشگری بیشتر اهمیت دهند تا پذیرش گردشگر در اصفهان رونق بیشتری پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه در استان اصفهان یک‌سری از کارخانه‌ها به صورت کامل تعطیل و یا به صورت نیمه تعطیل درآمده‌اند، تصریح کرد: ضروری است از سرمایه‌گذاری و سرمایه‌گذاران حمایت شود.

نجار در مورد سیاست‌های خارجی رئیس جمهور گفت: از طرف حامیان ایشان و نیز مردم چنین استنباط می‌شود که موفق بوده‌اند و تنش‌زدایی را به حداقل رسانده‌ و همچنین با حل و فصل بحران‌ها در این زمینه نیز سعی شده است که روح امید در جوانان بیشتر شود.

وی بیان کرد: توقع ما از شرکت مردم در تجمع این است که با توجه به ایام دهه فجر که مزید بر علت شده است، یادآور این دوران و شور و هیجان را افزایش دهند.

رئیس ستاد مردمی استقبال از رئیس جمهور به سامانه 111 در سالن شهید موحدیان دانشگاه اصفهان اشاره کرد و گفت: سامانه 111، در چهار شیفت کاری و با حدود 250 کاربر دو روز پیش از سفر و دو روز پس از سفر ریاست جمهوری به رسیدگی به امور مردم می‌پردازند.

وی تصریح کرد: کاربران در این محل مستقر هستند تا خواسته‌‌های مردم را به صورت تلفنی و با دادن کد رهگیری ثبت کنند.

نجار بیان کرد: هدف از این کار این است که مردم خواسته‌های خود را به جای نوشتن نامه به صورت تلفنی ثبت کنند تا به سازمان‌های مربوطه در حداقل زمان ارجاع داده شود.

وی تاکید کرد: سفر رئیس‌‌جمهور مصوب‌محور یا افتتاح محور نیست و دولت آقای روحانی تصمیم بر افتتاح بی‌مورد، بی‌پایه و اساس اعتقاد ندارد و جایی که به صورت واقعی قدمی رو به جلو است را کلنگ‌زنی می‌کند.

رئیس ستاد مردمی استقبال از رئیس جمهور اضافه کرد: اگر مردم می‌بینند که در این سفر کلنگ‌زنی و قول‌ها همانند سفرهای سابق ریاست‌جمهوری نیست، به این دلیل است که این دولت بر اساس واقعیات بوده و تیم زبده‌ای را همراه دارد که از هیچ مسیری نمی‌شود بر آنها نفوذ کرد.

وی با بیان اینکه پروژه‌هایی که جنبه دفاع و توجیه اقتصادی ندارد را آقای روحانی نمی‌پذیرند،‌ تصریح کرد: هدف این سفر بیشتر دیدار مردمی است که البته دو دیدار نیز هست که هنوز قطعی نشده و جلسه شورای اداری روز پنج‌شنبه نیز با حضور حجت‌الاسلام دکتر روحانی است.

رئیس ستاد مردمی استقبال از رئیس جمهور تاکید کرد: رئیس جمهور از اصفهان بیرون نمی‌روند و برنامه‌های برون استانی برای وزرا پیش‌بینی شده است که نه به عنوان وزیر که به عنوان نماینده دولت حضور پیدا کنند.

نوشتن دیدگاه