جمعه 7 ارديبهشت 1403, Friday 26 April 2024, مصادف با 17 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 599
منتشر شده در یکشنبه, 06 مهر 1393 23:53
تعداد دیدگاه: 0

همراز: همسر شهید طهرانی مقدم با بیان اینکه به هیچ عنوان نمی‌توان فرهنگ شهادت را از تاریخ ایران پاک کرد گفت: پرچم سرخ شهادت پیروزمندانه در بالاترین ارتفاعات بشری برافراشته است. فاطمه حیدری اصفهانی در مراسم صبحگاه مشترک بسیجیان و ایثارگران شرکت ذوب آهن اظهار کرد: ‌تا وقتی که نعمت تبعیت از اباعبدالله...

همراز: همسر شهید طهرانی مقدم با بیان اینکه به هیچ عنوان نمی‌توان فرهنگ شهادت را از تاریخ ایران پاک کرد گفت: پرچم سرخ شهادت پیروزمندانه در بالاترین ارتفاعات بشری برافراشته است.

فاطمه حیدری اصفهانی در مراسم صبحگاه مشترک بسیجیان و ایثارگران شرکت ذوب آهن اظهار کرد: ‌تا وقتی که نعمت تبعیت از اباعبدالله (ع) در ایران وجود دارد شکست معنی و مفهوم پیدا نمی‌کند و شهدا جانشان را فدای بصیرت و آگاهیشان کردند.

وی با تاکید بر اینکه شهید تهرانی‌مقدم خود را شاگرد کوچک مکتب امام خمینی (ره) می‌دانست افزود: حاج‌حسن یاد گرفته بود همه چیزش را وقف رفتنش کند لذا از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کرد.

همسر شهید طهرانی‌مقدم تصریح کرد:‌ سه دهه تلاش و کوشش این شهید او را به جایی رساند که رهبر معظم انقلاب وی را دانشمندی برجسته، سرداری عالیقدر و پاسداری بی‌ادعا معرفی کرد.

حیدری اصفهانی ادامه داد:‌ شهید طهرانی‌مقدم در مرزهای خارج از ایران نیز شناخته شده بود و ما او را زمانی فهمیدیم که سید حسن نصرالله رهبر شیعیان لبنان خانواده طهرانی‌مقدم را به لبنان دعوت کرد و حدود یک‌ساعت از شجاعت، شهامت، دانش و توانمندی ایشان تعریف کرد.

وی خاطر نشان کرد: امروز در غوغای پر سر و صدای خاورمیانه تنها کشوری که پرچم امنیت را به دست دارد ایران اسلامی به رهبری، رهبر معظم انقلاب و به سبب خون هزاران شهید عالیقدری است که باید قدر این نعمت بزرگ را دانست.

حیدری اصفهانی افزود: امروز روح بزرگ شهدا و روحیه جهادی آنها بر جای‌جای جامعه پیچیده و شهدا زمینه‌ای را فراهم کردند تا نهال نوپای انقلاب اکنون به شجره طیبه مثمر ثمر در منطقه و تمام دنیا تبدیل شود.

نوشتن دیدگاه