جمعه 7 ارديبهشت 1403, Friday 26 April 2024, مصادف با 17 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2850
منتشر شده در دوشنبه, 03 خرداد 1395 20:41
تعداد دیدگاه: 0
شهردار اصفهان:

شهردار اصفهان با اشاره به برگزاری رزمایش بیت‌المقدس گفت: این رزمایش گوشه‌ای از رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان اسلام را به نمایش گذاشت و این رشادت‌ها مسئولیت ما مسئولان را برای ساخت شهری آبادتر سنگین‌تر می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، رزمایش کشوری بیت‌المقدس 28 در مرکز نیروی زمینی ارتش واقع در منطقه نصرآباد اصفهان با حضور امیر سرتیپ پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش، استاندار و شهردار اصفهان با رمز صاحب‌الزمان (عج) برگزار شد.

شهردار اصفهان در حاشیه برگزاری این رزمایش ضمن تبریک به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: این رزمایش گوشه‌ای از تلاش نیروهای مسلح را به نمایش گذاشت و یادآور جان‌فشانی‌ها و‌ دلاوری‌ رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی است.

مهدی جمالی نژاد با اشاره به اینکه مشاهده این رشادت‌‌ها مسئولیت خادمان در مدیریت شهری را سنگین‌تر می‌کند، افزود: جوانان برومند این مرز و بوم در صحنه‌های حق علیه باطل، برای حفظ کیان جمهوری اسلامی ایران رشادت‌های فراوانی به خرج دادند.

جمالی‌نژاد با اشاره به فرمایشات امروز رهبر معظم انقلاب در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین (ع) اظهار کرد: همان‌طور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند، «امروز در سنگر آبادانی، خرمشهر دیگری را پیش رو داریم البته نه در میدان جنگ نظامی بلکه در میدانی که از جنگ نظامی سخت‌تر است؛ البته ویرانی‌های جنگ نظامی را ندارد، بالعکس آبادانی به دنبال دارد اما سختی‌اش بیشتر است.»

نوشتن دیدگاه