جمعه 7 ارديبهشت 1403, Friday 26 April 2024, مصادف با 17 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 5798
منتشر شده در چهارشنبه, 28 فروردين 1398 13:41
تعداد دیدگاه: 0
فرمانده ناجا:
فرمانده-ناجا-اقدام-اخیر-آمریکا-درباره-سپاه-بیانگر-عجز-و-ناتوانی-آنها-است

سردار حسین اشتری صبح امروز در یازدهمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) (جوان سرباز) با بیان اینکه در دوران‌ دفاع مقدس اکثر فرماندهی‌ها را جوانان عهده‌دار بودند، اظهار کرد: فرماندهان ما در دفاع مقدس بین 19 تا 30 سال سن داشتند، در عملیات فاو، سرلشکر صفوی با 33 سال سن فرمانده نیروی زمینی سپاه بود و بیش از...

فرمانده ناجا تصریح کرد: امروز در نیرو‌های مسلح حضور سربازان سرنوشت‌ساز و مهم است چرا که سربازان در دفاع مقدس و حوادث بعد از آن نقش مهمی داشتند. سربازان جوان با روحیه انقلابی و جهادی و با تمام توان در صحنه‌های مختلف حضور دارند و قطعاً آینده کشور وابسته به جوانان است.

اشتری اقدام اخیر آمریکا را در تروریست خواندن سپاه پاسداران محکوم کرد و ادامه داد : یک بار دیگر اعلام می‌کنیم همه ما گوش به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مدافع نظام و انقلاب اسلامی هستیم.

فرمانده ناجا با بیان اینکه این اقدام آمریکا بیانگر عجز و ناتوانی در برابر ملت و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است، گفت: همه ما پاسدار انقلاب اسلامی هستیم، از اهداف بزرگ و آرمانهای نظام و انقلاب‌مان عقب‌نشینی نمی‌کنیم و در مقابل استکبار می‌ایستیم.

وی با بیان اینکه سخنان سران آمریکایی ناعادلانه و غیر عقلانی است، تصریح کرد: اگر استکبار جهانی توهینی به سپاه پاسداران می‌کند، بداند همه مردم و نیرو‌های مسلح آن را محکوم می‌کنند همه پاسدار هستند و با این تهدید‌ها مردم و نیرو‌های مسلح از اهداف بزرگ خود عقب‌نشینی نخواهند کرد.

اشتری ادامه داد: این حجم از عصبانیت آمریکا نشان می‌دهد ما توانستیم در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرده و آنها را ناامید کنیم.

فرمانده ناجا در این جشنواره خبر خوشی به سربازان شرکت‌کننده داد و گفت: با هماهنگی مسئولان نیروهای مسلح ،به همه سربازان شرکت‌کننده در این جشنواره پنج روز مرخصی تشویقی اعطا می‌شود.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه