شنبه 8 ارديبهشت 1403, Saturday 27 April 2024, مصادف با 18 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4651
منتشر شده در سه شنبه, 04 دی 1397 17:14
تعداد دیدگاه: 0

واژگونی اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقاتی تهران 7 نفر کشته و 28 نفر مجروح بر جای گذاشت

.
به گزارش پایگاه خبری همراز ؛ حوالی ساعت 12:20 ظهر امروز سه شنبه یک واحد اتوبوس در دانشگاه علوم تحقیقاتی تهران براثر بر خورد با دیوار بتونی واژگون می شود .
به گفته مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی این اتوبوس واژگون شده مربوط به خود دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقاتی بوده ومخصوص انتقال دانشجویان بین واحد‌های دانشگاهی بوده و تمامی افراد آن دانشجو بوده‌اند.
همدانچی درباره حادثه واژگونی اتوبوس در واحد علوم تحقیقات بیان کرد: در همان ابتدای امر نیرو‌های امدادی، آتش‌نشانی، اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
وی با بیان اینکه علت رخداد حادثه هنوز مشخص نشده است، ادامه داد: آمار مصدومان و کشته‌های این حادثه مطابق با آماری است که از سوی اورژانس اعلام شده است که 7 نفر کشته داده که 2 نفر زن و 5 نفر آن ها آقا بوده اند و 28 نفر مجروح داشته که 4 نفر از آن ها وخامت حال داشتند و تمامی مجروحان در همان ابتدا به نزدیکترین بیمارستان منتقل شدند.
وی عنوان کرد: بخش‌های مختلف و نیرو‌های امدادرسانی درحال بررسی وضعیت و علت ماجرا هستند و برای آنکه این روند با سرعت بیشتری انجام شود تمامی کلاس‌ها و بخش‌های دانشگاه علوم تحقیقات تعطیل اعلام شده است.
طبق گزارش مرکز اورژانس تهران پس از تماس با سامانه 115
اورژانس بلافاصله یک بالگرد اورژانس،۱۵ دستگاه آمبولانس ۲ دستگاه اتوبوس، ۲ دستگاه موتورلانس به محل حادثه اعزام شدند. و تمامی مجروحان به بیمارستان های امام خمینی , شریعتی , حضرت رسول , عرفان و نیایش منتقل شدند .

نوشتن دیدگاه