شنبه 8 ارديبهشت 1403, Saturday 27 April 2024, مصادف با 18 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4647
منتشر شده در دوشنبه, 03 دی 1397 17:48
تعداد دیدگاه: 0
مالوردي:
ایده خلاقانه و نوآور، عامل ایجاد ارزش و توسعه همه جانبه و پایدار است

مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان : از کلیه صاحب نظران و اندیشمندان حوزه سلامت دعوت می شود ایده های کاربردی و خلاقانه خود را به دبیرخانه رویداد هم اندیشی ارسال کنند.


به گزارش پایگاه خبری همراز ؛ حسین بانک ضمن اشاره به نخستین رویداد هم اندیشی در عرصه بیمه سلامت افزود: کشورهای توسعه یافته بازار ایده پردازی در کسب و کار را ابزاری برای برتری رقابتی می دانند و با پردازش دقیق داده ها ، توسعه و عملکرد سازمان خود را ارتقاء می دهند.
مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان با اشاره به اینکه با افزایش نیازهای بشری به دلیل ورود به عصر مدرنیته، ایده پردازی ازاهمیت بالایی برخوردار است گفت: سازمان بیمه سلامت ایران به منظور ارتقا سطح خدمات بیمه سلامت و با استفاده از روش نوآوری باز، بستر رویداد هم اندیشی درعرصه بیمه سلامت را برای کلیه مخاطبان از جمله اساتید و دانشجویان ، پزشکان و متخصصان کارکنان سازمان های بیمه گر، بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت فراهم کرده است.
وی افزود: با ایجاد فضای رقابتی طرح های خلاق و نوآور ایده پردازان جمع آوری و بر این اساس مشکلات موجود در عرصه خدمات بیمه سلامت مورد بررسی و احصاء می شود.
عضو هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی اصفهان ادامه داد: علاقمندان شرکت در این مسابقه علمی می توانند از 15 آذر ماه لغایت 15 دی ماه سال جاری از طریق مراجعه به وب سایت رویداد هم اندیشی به آدرس shareidea.ihio.gov.ir ایده های خود را ثبت کنند.
بانک اظهار داشت: مسیر رویداد این مسابقه علمی در 2 بخش غیر حضوری و حضوری طراحی شده و مخاطین می توانند از طریق ثبت نام ، ایده های خود را در قالب چکیده در پرتال هم اندیشی ثبت کنند.
وی بیان کرد: محورها و مسائل رویداد شامل آموزش ، پیشگیری و ارتقاء سلامت پوشش بیمه ای ، قوانین و مقررات و فرآیند ها ، کاربرد فناوری اطلاعات در نظام بیمه سلامت ، مدیریت منابع ، مصارف و سرمایه انسانی و نظارت بر خدمات بیمه سلامت است که با ارائه راهکاری نوین گام های مؤثری در شفاف سازی هزینه کرد مردم ، استقرار برنامه پزشک خانواده شهری ترویج فرهنگ بیمه سلامت در کشور برداشته شود .
مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان اظهار امیدواری کرد که کلیه صاحب نظران و اندیشمندان حوزه سلامت ایده های کاربردی و خلاقانه به دبیرخانه رویداد ارسال کنند .
بانک همچنین با اشاره به پاسخگویی روزانه مدیر یت و کارشناسان اداره کل به تماسهای تلفنی با سامانه 1666گفت: این سامانه به عنوان یکی از مجاری های ارتباط بیمه شدگان با سازمان بیمه سلامت، آماده دریافت و پاسخگویی به سوالات ، درخواست ها و شکایات است.

نوشتن دیدگاه