شنبه 8 ارديبهشت 1403, Saturday 27 April 2024, مصادف با 18 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4624
منتشر شده در پنج شنبه, 29 آذر 1397 14:58
تعداد دیدگاه: 0
مدیر منطقه 5 شهرداری اصفهان:

مدیر منطقه 5 شهرداری اصفهان از بازگشایی خیابان علامه جعفری بعد از 8 سال برای کمک به کاهش ترافیک در خیابان رودکی و ارتش خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری همراز به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، احمد رضایی با اشاره به بازگشایی مجدد خیابان علامه محمدتقی جعفری، اظهار کرد: این خیابان بعد از 8 سال از بن بست خارج شد و در اختیار شهروندان اصفهانی قرار گرفت.
وی ادامه داد: عملیات عمرانی احداث خیابان علامه جعفری 8 سال پیش آغاز شده بود اما به دلیل مسائلی که در خصوص آزادسازی برخی پلاک ها وجود داشت، ورودی این خیابان از سمت خیابان ارتش مسدود بود.
مدیر منطقه 5 شهرداری اصفهان اصفهان تصریح کرد: عرض این خیابان 24 متر است که هشت سال پیش بخشی از خیابان سازی آن بین خیابان های رودکی و ارتش انجام شده بود که با توافقات صورت گرفته با مالکان، ورودی این خیابان از سوی خیابان ارتش نیز باز شد.
وی اظهار کرد: کمک به کاهش ترافیک در خیابان رودکی و ارتش و نیز تسهیل آمد و شد شهروندان منطقه 5 از جمله تاثیرات باز شدن خیابان علامه جعفری است.
رضایی افزود: هزینه آزادسازی برای این خیابان شش میلیارد تومان بود که 380 متر ساخت و ساز برای خروج این خیابان از بن بست صورت گرفته است.

 

نوشتن دیدگاه