جمعه 7 ارديبهشت 1403, Friday 26 April 2024, مصادف با 17 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4601
منتشر شده در دوشنبه, 26 آذر 1397 13:20
تعداد دیدگاه: 0
شهروندان مهمان ويژه برنامه هاي يلدايي چهارباغ مي شوند

مدیر پروژه چهارباغ عباسی از برگزاری سه شب جشن ویژه روزهای پایانی پاییز و شب یلدا در چهارباغ با حضور هنرمندان مطرح اصفهانی و شامل برنامه های متنوع برای خانواده ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همراز به نقال از  اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سعید سهرابی با اشاره به اینکه به مناسبت شب یلدا و نیز روزهای پایانی پاییز به مدت سه شب جشن های ویژه در چهارباغ عباسی برگزار می شود، اظهار کرد: این برنامه ها از چهارشنبه 28 آذر تا روز جمعه 30 آذر برای عموم برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این برنامه ها از ساعت 16 آغاز مي شود و تا ساعت 21 ادامه دارد و بخش های مختلفی مانند جشن های روی استیج، استندآپ کمدی، نقاله خوانی، سفره آرایی، موسیقی سنتی و... را شامل خواهد شد.

مدیر پروژه چهارباغ عباسی تصریح کرد: بخش استیج این جشن ها از ساعت 18 و 30 دقیقه تا 20 و 30 با برنامه هایی همچون اجراي خوانندگان مطرح اصفهانی و استندآپ کمدی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه قبل از این برنامه ها، نمایش عروسکی با 8 عروسک و نقاله خوانی شاهنامه برگزار می شود، گفت: زمان برگزاری این برنامه نیز ساعت 16 است.

به گفته سهرابی سفره آرایی و میوه آرایی ویژه شب یلدا پنجشنبه 29 آذر با نمایش المان های شب یلدا و در قالب مسابقه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین در این شب ها یک گاری در محوطه خیابان چهارباغ اقدام به فروش خوراکی های ویژه شب یلدا خواهد کرد تا حال و هواي قديمي را براي شهروندان تازه كند.

مدیر پروژه چهارباغ عباسی با بیان اینکه موسیقی سنتی به صورت زنده برای مردم در این سه شب اجرا می شود، تصریح کرد: یکی از میهمانان ویژه ما در شب های یلدای چهارباغ عباسی، منوچهر آذری، بازیگر و گوینده برنامه های طنز رادیو، خواهد بود که پنجشنبه میهمان اصفهانی ها خواهد بود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه روزها و شب های پاییزی در چهارباغ زبانزد است، امسال تصمیم گرفتیم جشن های روزهای پایانی پاییز را همزمان با ویژه برنامه شب یلدا برگزار کنیم.

 

نوشتن دیدگاه