جمعه 7 ارديبهشت 1403, Friday 26 April 2024, مصادف با 17 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4593
منتشر شده در یکشنبه, 25 آذر 1397 15:54
تعداد دیدگاه: 0

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار گفت: امسال در هفتمین دوره طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم شهرستان برخوار 710 نفر قرآن پژوه ثبت نام کرده اند.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محسن ضیایی اظهار داشت: براساس ابلاغ سازمان اوقاف و امور خیریه و همچنین در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی برتربیت حافظان قرآن کریم و با رویکرد ترویج فرهنگ قرآن کریم امسال نیز هفتمین دوره طرح ملی تربیت حافظان قران کریم در شهرستان برخوار در حال اجرا است.
وی در ادامه افزود: امسال با اجرای تعاملات مختلف و همچنین تبلیغات انجام شده تاکنون 710 نفر قرآن پژوه در طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم شهرستان برخوار ثبت نام کرده اند.
مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار ادامه داد: قرآن پژوهان در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل خوانی و تثبیت حفظ در کلاس های این طرح شرکت کرد می کنند که 40 مربی قرآنی نیز به این افراد آموزش های لازم را ارائه می کنند.
حجت الاسلام و المسلمین محسن ضیایی در ادامه اضافه کرد: این کلاس ها در 9 مرکز فرهنگی، قرآنی امامزادگان شهرستان و همچنین موقوفه خانم خدیجه غفوری شهر دستگرد با ظرفیت 60 نفر در حال برگزاری است.

نوشتن دیدگاه