سه شنبه 11 ارديبهشت 1403, Tuesday 30 April 2024, مصادف با 21 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 25556
منتشر شده در سه شنبه, 28 فروردين 1403 13:57
تعداد دیدگاه: 0
مدیرکل اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان:

مدیرکل اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: خط ۵ بی‌آرتی این کلان‌شهر حدفاصل میدان جمهوری تا سه‌راه غزه که عملیات ایجاد آن از سال گذشته آغاز شد، تا نیمه نخست سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، حمید آقایی با بیان اینکه ۱۲ خط بی‌آرتی مصوب شورای ترافیک داریم که تاکنون چهار خط از این خطوط احداث شده است، اظهار کرد: خط ۵ بی‌آرتی یکی از خطوط مهم اتوبوس‌های تندرو حدفاصل میدان جمهوری تا سه‌راه غزه است و خیابان‌های کاشانی، بهشتی و حکیم نظامی را در بر می‌گیرد.

وی افزود: خط ۵ بی‌آرتی این کلان‌شهر حدفاصل میدان جمهوری تا سه‌راه غزه که عملیات ایجاد آن از سال گذشته آغاز شد، تا نیمه نخست سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در حال حاضر هسته مرکزی شهر تحت پوشش خطوط بی‌آرتی قرار گرفته شده است تا شهروندان بتوانند با استفاده از حمل‌ونقل عمومی به مقصدهای مدنظر خود سفر کنند.

آقایی با بیان اینکه از جمله اقدامات معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان می‌توان به فضای پارک حاشیه‌ای اشاره کرد که در این راستا تفاهم‌نامه‌هایی با شرکت‌های مختلف امضا شده است تا بتوانیم حدود ۴٠٠٠ فضای پارک حاشیه‌ای را به‌منظور ساماندهی و جلوگیری از پارک‌های دوبل ایجاد و معضلات ترافیکی را رفع کنیم و شاهد روان‌سازی ترافیک معابر شهر اصفهان باشیم.

وی اظهار کرد: برای ایمن‌سازی بزرگراه‌ها به لحاظ سرعت و توجه نکردن رانندگان به جلو که موجب ایجاد تصادفات می‌شود، ایجاد گاردریل نیوجرسی در بزرگراه‌های شهر از جمله بزرگراه شهید دستجردی در حال اجراست؛ این اقدام تا دو ماه آینده در بزرگراه شهید چمران و سپس بزرگراه شهید صیاد شیرازی خواهد شد./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه