دوشنبه 10 ارديبهشت 1403, Monday 29 April 2024, مصادف با 20 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 25517
منتشر شده در شنبه, 18 فروردين 1403 11:13
تعداد دیدگاه: 0
سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان خبر داد:

سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: طی بارش‌های اخیر و آب‌گرفتگی در شهر اهواز برای کمک و خدمات‌رسانی به هم‌وطنان در این شهر، تجهیزات لازم برای رفع آب‌گرفتگی معابر ارسال شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، هادی اسحاقیان با اشاره به فعالیت‌های سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان در ایام ابتدایی سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: نیروهای اجرایی سازمان در تمام ایام نوروز به صورت شبانه‌روزی برای حفظ پاکیزگی شهر در خدمت شهر و شهروندان بودند.

وی افزود: جلسات هماهنگی برای انجام این فعالیت‌ها و ارائه خدمات به شهروندان اسفند ۱۴۰۲ تشکیل شد.

سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با بیان اینکه حجم پسماند تولیدی شهروندان در روزهای پایانی سال به‌ویژه در اسفند افزایش پیدا می‌کند، تصریح کرد: از تمام خودروهای حمل پسماند و تمام ظرفیت‌های خود برای جمع‌آوری و حفظ پاکیزگی شهر در این ایام استفاده کردیم.

اسحاقیان خاطرنشان کرد: اصفهان شهر زندگی است، بنابراین باید در حفظ نشاط و پاکیزگی آن کوشا باشیم تا گردشگرانی که این شهر را مقصد سفر خود قرار می‌دهند نیز از این سفر خشنود باشند و لذت کافی برند.

وی با اشاره به جاری شدن آب در رودخانه زاینده‌رود در فروردین ۱۴۰۳ گفت: طی تشکیل جلساتی برای نظافت کف رودخانه، قبل از جاری شدن آب، بستر رودخانه به‌طور کامل نظافت شد و لایروبی آن پس از باز و جاری شدن آب در رودخانه انجام گرفت.

اسحاقیان با اشاره به بارش باران‌های سیل‌آسا در کشور و آب‌گرفتگی‌های اخیر در شهر اهواز گفت: از سوی سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان تعدادی خودرو همراه با راننده، همچنین تجهیزات لازم برای کمک و خدمات‌رسانی به هموطنان در این شهر فرستاده و آب‌گرفتگی معابر آن برطرف شد./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه