شنبه 8 ارديبهشت 1403, Saturday 27 April 2024, مصادف با 18 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 25338
منتشر شده در شنبه, 21 بهمن 1402 13:00
تعداد دیدگاه: 0
کارشناس هواشناسی خبر داد؛

کارشناس سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید در روز ۲۲ بهمن ماه از جنوب غرب به کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، کبری رفیعی با اشاره به پیش‌بینی وضعیت آب و هوایی کشور در روز شنبه ۲۱ بهمن ماه و روزهای آتی گفت: امروز در بیشتر مناطق جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دما را در پیش داریم.

وی از ورود سامانه بارشی جدید در روز ۲۲ بهمن ماه خبر داد و گفت: این سامانه بارشی از جنوب غرب وارد کشور می‌شود و برای استان‌های ایلام، خوزستان، بوشهر، غرب هرمزگان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، فارس و لرستان بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی گفت: این وضعیت در روز دو شنبه برای استان فارس، بوشهر، هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب غرب کرمان را پوشش می‌دهد و روز سه شنبه شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود که به‌تدریج این سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود.

رفیعی با بیان اینکه روز چهارشنبه جوی پایدار در بیشتر مناطق کشور حاکم می‌شود، یادآور شد: آب‌های جنوب کشور برای روز یکشنبه مواج پیش‌بینی می‌شود. وی با اشاره به وضعیت جوی امروز استان تهران گفت: در برخی نقاط استان غبار محلی وجود دارد و بیشینه دمای امروز تهران ۱۶ درجه بالای صفر است./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه