دوشنبه 10 ارديبهشت 1403, Monday 29 April 2024, مصادف با 20 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 17611
منتشر شده در سه شنبه, 03 فروردين 1400 10:53
تعداد دیدگاه: 0
تندباد در راه است؛

اداره کل هواشناسی استان اصفهان بادهاش شدید با سرعت 100 کیلومتر را برای اصفهان پیش بینی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: بر اساس هشدار های اداره کل هواشناسی استان اصفهان، با توجه به گذرامواج ناپایدار جوی بر روی استان اصفهان، از روز چهارشنبه تا پایان هفته در اکثر نقاط استان شاهد وزش شدید باد خواهیم بود.

منصور شیشه فروش اظهار کرد: سرعت این تندباد ها از 70 تا 100 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده که همراه با گرد و خاک در نیمه شرقی و احتمال بروز خسارت است.

وی ضمن تاکید بر رعایت اصول ایمنی در ترددهای جاده ای، تصریح کرد: کشاورزان و مدیران صنایع نسبت به استحکام بخشی تاسیسات، گلخانه ها، تابلوهای تبلیغاتی، بنرها و ... اقدام کنند و شهروندان در این مدت از صعود به ارتفاعات، قرار گرفتن در کنار اجسامی که خطر سقوط کردن دارند به شدت پرهیز نمایند.

شیشه فروش همچنین افزود: اصفهانی ها از پارک خودروهایشان زیر درختان در این مدت خودداری کنند و به هشدارهای پلیس به ویژه در جاده های بین شهری توجه ویژه ای داشته باشند.

بنا بر این گزارش، پیش بینی می شود این تندبادها خسارت هایی را به برخی ابنیه شهری وارد کند و بیشترین میزان گرد و غبار را در این سه روز، در شرق اصفهان از جمله نایین، خور و بیابانک خواهیم داشت.

نوشتن دیدگاه