يكشنبه 9 ارديبهشت 1403, Sunday 28 April 2024, مصادف با 19 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 24596
منتشر شده در دوشنبه, 03 مهر 1402 15:49
تعداد دیدگاه: 0

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از تلاش برای اجرای سیاست توسعه متوازن گردشگری در پهنه استان اصفهان همزمان با سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان خبر داد.

به‌ گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، حمیدرضا محققیان با اعلام این مطلب گفت: تلاش داریم تا با مشارکت استانداری اصفهان به‌ ویژه اداره‌کل امور شهری استانداری، حضور ۱۱۴ شهر و روستای هدف گردشگری استان را در این نمایشگاه تحقق‌ بخشیم.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: با توجه به تداوم خشک‌سالی و آلودگی هوا در استان اصفهان معتقدیم توسعه گردشگری نقش مهمی در توسعه پایدار مناطق مختلف استان ایفا می‌کند، لذا امسال فرصت مناسبی است تا با ایجاد همگرایی میان شهرهای مختلف استان، گردشگری را از چند شهر و از جمله مرکز استان به‌تمامی مناطق استان گسترش دهیم.

او افزود: در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی غرفه‌های متنوعی به‌منظور حضور شهرداران و دهیاران استان اختصاص‌یافته و تلاش داریم با حضور این همکاران، دوره‌های آموزشی مناسبی به‌منظور ارتقای صنعت گردشگری در مناطق مختلف استان ایجاد کنیم./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه