شنبه 8 ارديبهشت 1403, Saturday 27 April 2024, مصادف با 18 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 24572
منتشر شده در چهارشنبه, 29 شهریور 1402 18:39
تعداد دیدگاه: 0
معاون شهردار اصفهان خبر داد:

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با اشاره به اینکه اقدام مهم در آستانه بازگشایی مدارس، اطلاع‌رسانی زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه‌ها به‌صورت برخط از طریق نرم‌افزار مسیریاب نشان است، گفت: شهروندان می‌توانند علاوه بر مسیریابی خطوط اتوبوس در اصرو، از زمان رسیدن اتوبوس نیز در هر ایستگاه مطلع شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، حسین حق‌شناس اظهار کرد: از مجموع بیش از ۱۲۰۰ مدرسه در شهر اصفهان بالغ بر ۱۰۰ مدرسه از لحاظ ترافیکی نامطلوب و عامل اختلالات ترافیکی شبکه معابری شهری هستند.

وی افزود: در این راستا ضمن هماهنگی و برنامه‌ریزی و دریافت مصوبه شورای ترافیک استان، طی همکاری و تعامل با اداره کل آموزش و پرورش در سال جاری، در فاز نخست ۶۴ مدرسه جهت استقرار سرویس مدارس در حیاط آن‌ها پیش‌بینی شده است که با تعامل مدیران اجرایی خواهد شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان تصریح کرد: اگرچه بسیاری از این مدارس در مناطق یک، سه، پنج و شش شهرداری قرار گرفته اند اما تعداد قابل توجهی نیز در سایر مناطق به ویژه مناطق هشت و ۱۰ قرار دارد.

حق‌شناس با بیان اینکه یکی دیگر از اقدامات مهم در آستانه بازگشایی مدارس، اطلاع‌رسانی زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه‌ها به صورت بر خط از طریق نرم‌افزار مسیریاب نشان است، گفت: این اطلاعات پیش از این فقط در نرم‌افزار اصرو در دسترس بود، از این‌رو شهروندان اصفهانی می‌توانند علاوه بر مسیریابی خطوط اتوبوس در این نرم‌افزار، از زمان رسیدن اتوبوس نیز در هر ایستگاه با استفاده از نرم‌افزار نشان مطلع شوند.

وی خاطرنشان کرد: تقویت خطوط اتوبوسرانی با هشت دستگاه اتوبوس جدید و ۲۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده و ۴۰۰ راننده تازه نفس نیز از اقدامات انجام شده در حوزه حمل‌ونقل همگانی است، همچنین ۲۵ دستگاه ون جدید نیز علاوه بر جابه‌جایی و سرویس‌دهی به کم‌توانان جسمی و حرکتی، وظیفه حمل‌ونقل عمومی در سطح معابر با عرض کم و محلات را نیز بر عهده خواهند گرفت./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه