شنبه 8 ارديبهشت 1403, Saturday 27 April 2024, مصادف با 18 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 24155
منتشر شده در یکشنبه, 28 خرداد 1402 17:21
تعداد دیدگاه: 0
معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور خبر داد:

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از طراحی زیست‌بوم صنایع‌دستی در کشور خبر داد.

به‌ گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، مریم جلالی در جمع کارشناسان صنایع‌دستی لرستان گفت: به دنبال طراحی زیست‌بوم صنایع‌دستی در راستای توسعه و ترویج این هنرصنعت در کشور هستیم.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان در نخستین ساعات حضور در خرم‌آباد اظهار داشت: باید چرخه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی را با توجه به وضعیت هنرمندان، صنعتگران و صادرکنندگان کامل کنیم و هنرمندان بتوانند محصولات جدید و کارآمدی تولید و روانه بازار کنند.

او با بیان اینکه همه کارها در این حوزه باید با پیش‌فرض انجام شدن طراحی و برنامه‌ریزی شود افزود: ما باید نظارت را مستحکم‌تر و به کیفیت محصولات توجه بیشتری داشته باشیم.

جلالی بیان کرد: باید ظرفیت‌های استان لرستان در عرصه‌های صنایع‌دستی و هنرهای سنتی شناسایی شود و نسبت رفع موانع و مشکلات پیش رو برای توسعه آن گام برداشت.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور اذعان داشت: خوشبختانه مهندس ضرغامی توجه ویژه‌ای به حوزه صنایع‌دستی دارند و اگر قرار باشد تحولی در این حوزه صورت گیرد در همین دولت و تیم فعلی مدیریت در وزارتخانه انجام خواهد شد./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه