پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403, Thursday 2 May 2024, مصادف با 23 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 22601
منتشر شده در سه شنبه, 17 آبان 1401 14:57
تعداد دیدگاه: 0
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان:

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان با بیان این که ستاد های ساماندهی امور جوانان بهترین جایگاه برای پیگیری و حل مسائل جوانان هستند، اظهار داشت: به وضوح مشاهده می کنیم در استان هایی که این ستادها جدی گرفته می شوند نتیجه داده و مشکلات جوانان پیگیری مشوند و برعکس در استان هایی که ستادها به...

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، حجت الاسلام والمسلمین مهدی متقی فر در نشست مشترک با کارشناسان امور جوانان استانها که امروز در اردوگاه شهید باهنر تهران آغاز شد، گفت: این نشست در راستای پیشبرد اهداف و برنامه های دو حوزه ساماندهی و نظارت بر امور جوانان و برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان که انصافا جزو پرکارترین حوزه های وزارت ورزش و جوانان است برگزار می شود.

وی با تاکید بر هماهنگ شدن ستاد وصف وزارت ورزش و جوانان در برنامه ریزی ها و برطرف کردن موانع پیش رو، اظهار داشت: این نشست بهترین موقعیت برای این امور است و امیدوارم حد اکثر استفاده را از آن داشته باشیم.

متقی فر گفت: در وزارت ورزش و جوانان ظرفیت بالایی در حل مسائل اجتماعی جوانان وجود دارد که این ظرفیت هم بالقوه و هم بالفعل در استان ها وجود دارد.

وی با بیان این که این نشست ها به ما کمک می کند گره ها در استان ها باز شود، افزود: این امر نیازمند هماهنگی هر چه بیشتر ستاد و استان ها است.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان با بیان این که ستاد های ساماندهی امور جوانان بهترین جایگاه برای پیگیری و حل مسائل جوانان هستند، اظهار داشت: به وضوح مشاهده می کنیم در استان هایی که این ستادها جدی گرفته می شوند نتیجه داده و برعکس در استان هایی که ستادها به خوبی برگزار نمی شود دچار مشکل هستیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در ستادهای ساماندهی امور جوانان، موضوعات ازدواج و طلاق به عنوان محور و مرجعیت ستادها قرار گرفته که موی تواند کمک خوبی برای افزایش ازدواج و کاهش طلاق در کشور باشد.

متقی فر با بیان این که هم در حوزه آموزش و هم مشاوره ازدواج و خانواده اتفاقات خوبی در کشور افتاده است، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم در این دو روز هر چه بیشتر با یکدیگر هماهنگ شویم تا با همه توان و انرژی به اهدافمان در حل مسائل جوانان برسیم./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه