جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 15241
منتشر شده در یکشنبه, 11 آبان 1399 16:32
تعداد دیدگاه: 0
علی نژاد:

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، گفت: به واسطه تحریم‌ها نمی‌توان پولی از فیفا و AFC گرفت و این مساله کار را سخت کرده است، اما تلاش می‌کنیم آسیبی به استقلال و پرسپولیس وارد نشود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از ایرنا، مهدی علی‌نژاد امروز (یکشنبه) در خصوص آخرین وضعیت پرداخت بدهی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس، اظهار داشت: از زحمات سرپرست پرسپولیس و هیات مدیره تشکر می‌کنم. پرداخت بدهی برانکو و دستیارانش که مبلغ قابل توجهی بود اقدام مثبتی است، این بدهی میراث گذشتگان بود. در مورد استقلال هم با پیگیری‌هایی که «احمد مددی» سرپرست باشگاه انجام داد و حمایت‌های وزارت ورزش، تامین منابع مالی شد و بدهی به شفر، پاختاکور و جپاروف که حدود ۲۸ میلیارد می‌شد پرداخت شد.

وی افزود: در مورد پنجره نقل و انتقالاتی استقلال نیز فکر می‌کنم، دو سه روز آینده باز شود. کارها در دو باشگاه خوب پیش می‌رود و در فصل نقل و انتقلات بازیکنان خوبی جذب شدند. طبق قانون دو باشگاه پرسپولیس و استقلال نمی‌توانند از بودجه دولتی استفاده کنند و نماینده‌های مجلس اگر می‌خواهند فراتر از مصاحبه‌های تلویزیونی و هم‌اندیشی‌ها کمکی کنند، تغییر قانون را داشته باشند. چون به واسطه تحریم‌ها نمی‌توان پول از فیفا و AFC گرفت و همه این مشکلات، کار را سخت کرده است. تمام تلاش ما این است که آسیبی به دو باشگاه نرسد.

معاون وزارت ورزش در مورد تعیین مدیرعامل باشگاه استقلال، توضیح داد: باید هیات مدیره تصمیم بگیرد و اکنون مددی با تمام اختیارات مدیرعامل در حال رفع مسائل باشگاه است.

علی نژاد در مورد صحبت‌های مهدی رسول پناه که حواشی زیادی به‌همراه داشت، گفت: او زحمات زیادی کشید و در دوره او پرسولیس به فینال لیگ قهرمانان رسید و ۹ پرونده‌اش در فیفا بسته شد. البته صحبت‌ها شایسته نبود و رسول‌پناه هم به احترام افکار عمومی و مردم استعفا داد و عذرخواهی کرد. اما نباید در کشور به گونه‌ای عمل کنیم که خدمات یک فرد، به‌خاطر یک ضبط صدای غیرقانونی نادیده گرفته شود.

نوشتن دیدگاه