چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403, Wednesday 1 May 2024, مصادف با 22 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 22543
منتشر شده در پنج شنبه, 12 آبان 1401 10:29
تعداد دیدگاه: 0
مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان:

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از اجرای عملیات لایروبی و رسوب‌زدایی انهار با هدف روان‌سازی دفع پساب‌ها و جلوگیری از بروز آب‌گرفتگی معابر، افزایش بهداشت عمومی و پیشگیری از شیوع آلودگی‌های محیطی در این منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، سیدسلمان قاضی‌عسگر با اعلام این خبر گفت: طرح پاکسازی و لایروبی انهار روباز و بسته به‌منظور روان‌سازی، دفع پساب‌ها و جلوگیری از انتشار بوی نامطبوع، کاهش مخازن نصب شده روی شبکه انهار و ساماندهی و رفع نواقص شبکه‌های زباله‌گیر و رسوب‌گیر، با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال توسط عوامل خدمات شهری منطقه ۹ در حال اجرا است.
او افزود: تاکنون بیش از ۱۰۰ متر مکعب گل و لای، رسوب و ضایعات از کف انهار این منطقه شامل بخش‌هایی از مادی‌های قمیش، فدن، رهنان و نهر فرشادی خارج شده تا هنگام بارش نزولات آسمانی مشکل آب‌گرفتگی در معابر ایجاد نشود.
مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان همچنین از اجرای طرح دیوارنگاره با محتوای تلفیقی ورزش، خانواده و سلامتی در محله جروکان خبر داد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲.۵ میلیارد ریال اجرا شده است.
او خاطرنشان کرد: این طرح در راستای اشاعه آرامش بصری، زیباسازی و آراستگی منظر شهری پس از بازسازی دیوار و زیرسازی انجام شده است./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه