پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403, Thursday 2 May 2024, مصادف با 23 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 22542
منتشر شده در چهارشنبه, 11 آبان 1401 16:38
تعداد دیدگاه: 0
مدیر فرهنگسرای نوجوان خبر داد:

مدیر فرهنگسرای نوجوان گفت: همزمان با هفته نوجوان از 8 تا 12 آبان ماه ویژه برنامه های مختلفی از سوی فرهنگسرای نوجوان وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، صدیقه چگونیان با اعلام این خبر گفت: آئین آغاز برنامه‌های هفته نوجوان که با شعار «برای نوجوان» طراحی شده اند، در روز 8 آبان ماه همزمان با سالروز شهادت شهید محمدحسین فهمیده و روز نوجوان برگزار شد.
او افزود: صرف صبحانه همدلی در مدارس، اجرای طرح «هر نوجوان یک رفیق شهید» در گلستان شهدا، غبارروبی مزار شهدا و بعد از آن پرواز بالن آرزو‌ها از برنامه‌هایی بود که در آئین آغاز هفته نوجوان برگزار شد.
مدیر فرهنگسرای نوجوان با بیان اینکه در هفته نوجوان روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه مسئولین استانی با نوجوانان نخبه شهر در کتابخانه مرکزی دیدار می‌کنند، خبر داد: بازی‌ها و اردو‌های خاص ویژه نوجوانان در فرهنگسرای نوجوان و برگزاری بازارچه «توانمندی نوجوان» در باغ غدیر از دیگر برنامه‌های هفته نوجوان است.
او با اشاره به پخش محتواهای تولید شده توسط این فرهنگسرا با موضوع نوجوان گفت: ویدئوکلیپ نوجوان ایرانی که از تولیدات رسانه‌ای این مجموعه است در مدارس پخش می‌شود و گروه سرود در مدارس و میادین شهری اجرای برنامه خواهند داشت.
چگونیان برگزاری جُنگ ویژه نوجوان در هر صبح و بعد از ظهر در خانه نوجوان را از دیگر برنامه‌ها در این ایام دانست و خاطرنشان کرد: مسابقه عکاسی «حس خوب نوجوانی» ویژه گروه سنی 12 تا 18 سال و اهدای جوایز به برترین آثار، تخفیف 50درصدی بلیط اماکن تفریحی، تاریخی و گردشگری مثل باغ گل‌ها، باغ‌های پرندگان و خزندگان، چهلستون و مسجد شیخ لطف‌الله و عضویت رایگان در کتابخانه‌های شهرداری ویژه نوجوانان از برنامه‌های فرهنگسرای نوجوان به مناسبت این هفته است./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه