دوشنبه 10 ارديبهشت 1403, Monday 29 April 2024, مصادف با 20 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 22531
منتشر شده در چهارشنبه, 11 آبان 1401 10:16
تعداد دیدگاه: 0
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خبر داد:

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از انجام بیش از هزار عملیات امدادرسانی (آتش‌سوزی و امداد و نجات) در مهرماه سال جاری توسط آتش نشانان این سازمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، ابراهیم مطلبی با اعلام این خبر گفت: مهرماه سال جاری در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ این سازمان، ۱۰۹۸ عملیات امدادرسانی (آتش‌سوزی و امداد و نجات) انجام شد که از این تعداد ۳۷۹ مورد حادثه، ۵۵۳ مورد حریق و ۱۶۶ مورد خدمات ایمنی بوده است.
او با بیان اینکه در مهرماه امسال ۲۲۱ خودرو در نقاط پرترافیک شهر مستقر شده است، افزود: میانگین زمان رسیدن نیروهای این سازمان به محل حادثه سه دقیقه و ۵۲ ثانیه بوده است.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: در مهرماه امسال ۵۴ هزار و ۳۳۱ تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی اصفهان برقرار و به دنبال آن ۱۱۰۰ اعزام از سوی سازمان انجام شد.
او با بیان اینکه آتش‌نشانان در عملیات‌های انجام شده باعث نجات ۳۹۶ نفر از شهروندان شدند، تأکید کرد: رانندگان باید هنگام مشاهده خودروهای آتش‌نشانی واکنش درست و به موقع نشان دهند و وسیله نقلیه خود را به منتهی‌الیه سمت راست هدایت کنند؛ چراکه مسدود کردن مسیر و دیر رسیدن آتش‌نشانان به محل حریق یا حادثه می‌تواند عمق حادثه را بیشتر کند./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه