دوشنبه 10 ارديبهشت 1403, Monday 29 April 2024, مصادف با 20 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 22508
منتشر شده در دوشنبه, 09 آبان 1401 10:07
تعداد دیدگاه: 0
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شوری اسلامی:

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شوری اسلامی از کلنگ زنی اولین کارخانه تولید سرم و دارو در شهرستان گلپایگان اصفهان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، سیدمسعود خاتمی نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کلنگ زنی کارخانه تولید سرم و دارو در ناحیه صنعتی سعید آباد گلپایگان گفت: روز 5 آبان‌ماه مراسم کلنگ زنی کارخانه تولید سرم و دارو در ناحیه صنعتی سعید آباد گلپایگان با حضور دکتر برادران، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، تعدادی از مدیران استان اصفهان و شهرستان گلپایگان برگزار شد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروزِ سرم یکی از موضوعات و نیازهای اصلی حوزه بهداشت و درمان است، افزود: امیدورایم با راه‌اندازی این کارخانه در گلپایگان، بخشی از نیاز کشور در حوزه تهیه و تولید دارو، در آینده نزدیک تامین شود.

بنا بر این گزارش، لازم به ذکر است طرح راه اندازی اولین کارخانه تولید سرم و دارو در استان اصفهان، با پیگیری های نماینده شهرستان، فرماندار گلپایگان و خانه صمت شهرستان، با ظرفیت اشتغال ۷۵۰ نفر و با مساحتی بالغ بر ۵۵ هزار متر مربع در ناحیه صنعتی سعید آباد گلپایگان در حال اجرا است، امیدواریم فاز نخست این پروژه، ظرف مدت ۱۵ ماه، به بهره‌برداری برسد./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه