يكشنبه 9 ارديبهشت 1403, Sunday 28 April 2024, مصادف با 19 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 20967
منتشر شده در پنج شنبه, 06 آبان 1400 12:31
تعداد دیدگاه: 0
ابوترابی: بزرگترین خدمت را به دانشگاه کردم

نماینده مردم نجف آباد در مجلس با لودر دیوار ضلع جنوبی دانشگاه آزاد این شهرستان را تخریب کرد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، هفته گذشته و پس از برگزاری مراسم کلنگ زنی بزرگترین تقاطع غیر همسطح استان اصفهان در نجف آباد، ابوالفضل ابوترابی به بهانه این که دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد در آزادسازی زمین های مورد نظر همکاری لازم را ندارد، با اجاره یک دستگاه لودر، دیوار ضلع جنوبی دانشگاه را تخریب کرد.
پس از این اقدام، نیروی انتظامی در محل حضور یافت و نسبت به غیر قانونی بودن این اقدام به ابوترابی تذکر داد و همچنین امام جمعه شهرنجف آباد طی مذاکره با این نماینده، از وی خواست تخریب این دیوار را متوقف نماید.
یک فرد مطلع در این زمینه به خبرنگار ما گفت: دانشگاه نجف آباد پیش از این نیز در یک پروژه عمرانی شهرستان نجف آباد نهایت همکاری را با اداره راه و شهرسازی داشت و در این مورد نیز قرار بود در خصوص واگذاری زمین های مورد نیاز برای پروژه عمرانی تقاطع غیر همسطح که اتفاقا دانشگاه نجف آباد نیز از آن منتفع می گردد، مذاکره نماید، حتی مسئولان این دانشگاه در مراسم کلنگ زنی تقاطع هم حضور یافتند که نشان از تائید اجرای این پروژه توسط مسئولان دانشگاه دارد.
ابوترابی: بزرگترین خدمت را به دانشگاه آزاد کردم
نماینده مردم دانشگاه آزاد نجف آباد نیز در این زمینه به خبرنگار ما گفت: این اقدام بزرگترین خدمتی بود که به دانشگاه آزاد شد، چرا که اگر درخلال بروکراسی اداری اتفاقاتی مانند مرکز تحقیقات دانشگاه تهران و یا واژگونی اتوبوس دانشجویان نجف آباد تکرار شود، دانشگاه آزاد چه پاسخی می خواهد به این تعلل و بروکراسی اداری بدهد؟
ابوالفضل ابوترابی ادامه داد: من از رئیس دانشگاه آزاد نجف آباد بابت پیگیری هایی که در این زمینه داشت تشکر می کنم، ولی گیر کار در تهران است و متاسفانه چون در تهران درک درستی از محل برگزاری پروژه نبوده، یک ماه کلنگ زنی متوقف شده بود در حالی که در این دانشگاه 19 هزار دانشجو و هزار نفر کارمند و استاد تردد دارند که هر لحظه ممکن است برای یکی از آن ها مشکلی بوجود آید.
نماینده مردم نجف آباد در مجلس تاکید کرد: باید این کاغذبازی ها را کنار بگذاریم و به درد مردم برسیم، چرا که تمرکز گرایی همه را خسته کرده و معمولا مرکز نشینان می نشینند تا یک اتفاق نیفتد، به فکر نمی افتند.
وی اظهار کرد: پروژه تقاطع غیر همسطح نقطه تلاقی اتصال غرب به شرق استان است و این اقدام نیز غیر قانونی نبوده، چرا که معوض دانشگاه آزاد برای زمین هایی که به این پروژه تعلق می گیرد محفوظ است و مکاتبات نیز در این زمینه انجام گرفته است.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که دانشگاه مرکز بسیار مهم و انسان ساز است، افزود: یک زمانی در این شهر پدر شهید میردامادی خانه اش را فروخت و برای ساخت این دانشگاه اهدا کرد، حال روا نیست برخی در تهران بنشینند و بدون این که بدانند روزانه چند هزار دانشجو جانشان در تهدید یک حادثه و اتفاق است، کار مردم را در پیچ و تاب بروکراسی اداری بیاندازند./

 

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه