جمعه 7 ارديبهشت 1403, Friday 26 April 2024, مصادف با 17 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 20191
منتشر شده در چهارشنبه, 03 شهریور 1400 00:50
تعداد دیدگاه: 0

این روزها شورای اسلامی شهر اصفهان برای رسیدن به گزینه نهایی شهردار نصف جهان مسیر حساسی را طی می کند. پس از اینکه کارنامه کاری 5 نفر از مدیران واجد شرایط برای احراز این پست از سوی شورای شهر بررسی شد، روز گذشته دو گزینه از 5 گزینه به مرحله نهایی راه یافتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، یکی از شاخصه های مشترک سه گزینه ای که روز گذشته از گردونه انتخاب خارج شدند، عنصر جوانی بود.

علیرضا قاری قرآن ، علیرضا صلواتی و رضا مختاری که هر سه از مدیران جوان و خوش فکر و از جوانان نخبه اصفهان بودند، شایستگی احراز این پست را داشتند که البته علیرضا قاری قرآن در این میان هم شناخته تر از چهار گزینه دیگر بود و هم با توجه به مدرک فوق دکتری مرتبط و سوابق چشمگیری که داشت، بسیاری بر این گمان بودند که قاری قرآن شهردار اصفهان خواهد شد.

اما ظاهرا علاوه بر شهر اصفهان، همزمان اعضای شورای شهر اهواز و کرمان نیز خواستار این مدیر اصفهانی بودند که البته با پاسخ منفی قاری قرآن برای شهرداری آن دو شهر اثرگذار ایران، وی از ادامه روند تعیین شهردار این دو شهر انصراف داد.

قاری قرآن در پاسخ به رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: از آنجا که استقرار در محل خدمت یکی از لازمه های پذیرش این مسئولیت سنگین است و در شرایط کنونی این امکان برای اینجانب مقدور نمی باشد، از ادامه این روند انصراف می دهم. رئیس شورای شهر اهواز نیز در پیامی محبت آمیز علاقه مندی مجدد اعضا شورای شهر اهواز را برای استفاده از تخصص،تجربه و تعهد دکتر قاری قرآن ابراز نمود.

علیرضا قاری قرآن به خبرنگار همراز گفت: من در هر پست و سمتی که باشم، خدمت به مردم دوست داشتنی و فرهنگ مدار نصف جهان را برای خودم افتخار می دانم.

گفتنی است قاری قرآن روز گذشته و پس از معرفی دو گزینه نهایی شورای شهر اصفهان در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "خدا را شاکرم از این محبتی که به بنده داشت، بار شهرداری سنگین بود بحمدالله به دیگری واگذار شد.بنده از انجام وظیه دریغ نداشتم اما مشتاق هم نبودم. ماه از پشت ابر برون خواهد آمد"

نوشتن دیدگاه