شنبه 8 ارديبهشت 1403, Saturday 27 April 2024, مصادف با 18 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 15656
منتشر شده در چهارشنبه, 05 آذر 1399 23:30
تعداد دیدگاه: 0
مدیر منطقه 4 شهرداری اصفهان:

مدیر منطقه 4 شهرداری اصفهان با اشاره به این که اگر می خواستیم میدان شهدای هسته ای را صرفا افتتاح کنیم، می توانستیم اوایل سال این کار را بکنیم، گفت: افتتاح اصولی یک میدان زمان بر است.


رضا اخوان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی همراز، ضمن پذیرفتن انتقاد ها در خصوص عدم افتتاح میدان شهدای هسته ای اصفهان بر اساس آنچه قبلا وعده داده شده بود، اظهار کرد: آزاد سازی این میدان یکی از پروژه های بزرگ و جدی اصفهان است و بخش زیادی از آن انجام شده ، اما هنوز بخش های دیگری وجود دارد که باید آزادسازی شود.

وی اظهار کرد: امیدواریم هر چه سریع تر بتوانیم موضوع آزادسازی، انتقال تاسیسات و مابقی اقدامات عمرانی این میدان را انجام دهیم و هرچه سریعتر این میدان را باتمام برسانیم.

مدیر منطقه 4 شهرداری اصفهان بیان کرد: نمی توانم تاریخ دقیقی برای اتمام این پروژه اعلام کنم، اما این را به شهروندان می گویم که با تمام توان در این پروژه در حال فعالیت هستیم.

وی همچنین افزود: اکنون این پروژه تاخیری در عبور و مرور شهروندان ایجاد نکرده و میدان شهدای هسته ای زیر بار ترافیک است ولی امیدواریم با اتمام این میدان، یک پروژه در خور و شان نام شهدا به ویژه شهدای هسته ای تحویل شهروندان بدهیم.

 

نوشتن دیدگاه