شنبه 8 ارديبهشت 1403, Saturday 27 April 2024, مصادف با 18 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1502
منتشر شده در سه شنبه, 07 بهمن 1393 18:37
تعداد دیدگاه: 0

به دنبال تغییرات گسترده مدیران در سازمان صدا و سیمای کشور،دامنه تغییرات به صداوسیمای مرکزاصفهان رسید. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، با انتصاب محمد سرافراز به سمت ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، تغییرات گسترده ای در حوزه معاونان و مدیران شبکه های سیما ایجاد شد. یک مقام آگاه در...

kalbasiesf1107

به دنبال تغییرات گسترده مدیران در سازمان صدا و سیمای کشور،دامنه تغییرات به صداوسیمای مرکزاصفهان رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، با انتصاب محمد سرافراز به سمت ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، تغییرات گسترده ای در حوزه معاونان و مدیران شبکه های سیما ایجاد شد.

یک مقام آگاه در این زمینه به خبرنگار ما گفت: پس از گذشت حدود یکماه از این انتصاب،حالا دامنه تغییر به استان ها رسید و مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان نیز از اولین مدیرانی است که با نایل شدن به مقام بازنشستگی،جای خودش را به گزینه انتخابی سرافراز می سپارد.

وی با بیان این که گزینه احتمالی مدیریت مرکز صدا و سیمای استان اصفهان فردی غیراصفهانی خواهد بود، از برگزاری جلسه تقدیر و تشکر از علی کلباسی،مدیرکل پیشین و معارفه مدیرکل جدیداین مرکز در روزهای آینده خبرداد.

بنا بر این گزارش، علی کلباسی یکی از مدیران بومی این سازمان بود که حدود ده سال است مدیریت مرکز صدا و سیمای استان اصفهان را بر عهده دارد.

وی که در زمان گودرزی،مدیرکل اسبق صدا و سیمای مرکز اصفهان، مسئولیت قائم مقامی شبکه اصفهان را برعهده داشت، یک بار در سال 83 و با حکم علی کردان که آن روز ها معاونت استان های سازمان صدا و سیما را بر عهده داشت، از سمت خود برکنارشد،اما با حمایت روحانیون استان تنها چندروز پس از برکناری، با حکم ضرغامی به مسئولیت پیشین خود بازگشت و سکان این شبکه را دوباره در دست گرفت.

کلباسی روحانی زاده خوش نامی است که فعالیت خود در سازمان صدا و سیما را از تهیه کنندگی برنامه رادیویی با موضوع "دفاع مقدس" آغاز و زمان زیادی از دوران جنگ تحمیلی را در مناطق جنگی به تهیه برنامه رادیویی سپری کرد.

وی درزمان مدیریت خود بر این مرکز،علاوه بر توسعه ساعات پخش خبر صفهان، بر تولید سریال ها و برنامه های فاخرتاکید داشت و توانست علاوه بر تربیت نسل جدیدی از تهیه کنندگان،کارگردان ها و بازیگران بومی این استان، سریال های خاک تابان،گرفتار،پیک راستان،بگو که هستم، پشت کوه های بلند، اینجا خانه من است، فقط بخاطرتو و تولیدات متعدد دیگر را روی آنتن ببرد.

نوشتن دیدگاه