جمعه 7 ارديبهشت 1403, Friday 26 April 2024, مصادف با 17 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 21525
منتشر شده در پنج شنبه, 01 ارديبهشت 1401 15:27
تعداد دیدگاه: 0
به دنبال صعود قیمت دلار؛

بازار طلا و سکه تحت با نوسان اندک اونس جهانی و پیشروی دلار در کانال ۲۷ هزار تومان، در مداری افزایشی قرار دارد، به گونه‌ای که قیمت انواع سکه افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، قیمت اونس جهانی با اندکی نوسان نسبت به روز گذشته به ١٩۵١ دلار و ٨ سنت رسید. از سوی دیگر نیز نرخ دلار اندکی افزایش را تجربه کرد و به ۲۷ هزار و ٨۵٠ تومان رسید؛ بازار طلا و سکه تحت تاثیر افزایش نرخ دلار شاهد افزایش قیمت انواع سکه بود.

به این ترتیب سکه امامی در این لحظه از معاملات با نرخ ۱۳ میلیون و ١٧٩ هزار تومان خرید و فروش می‌شود که افزایش ١٠٠ هزار تومانی را نسبت به قیمت روز گذشته معادل ١٣ میلیون و ٧٩ هزار تومان نشان می‌دهد.

نیم سکه نیز در این ساعت از معاملات با قیمت ۷میلیون و ٢٠٠ هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به آخرین قیمت معاملاتی روز گذشته اندکی افزایش قیمت را تجربه کرده است.

همچنین ربع سکه ۴میلیون و ٢۵٢ هزارتومان قیمت خورده که نسبت به روز گذشته افزایش حدود ١٠ هزار تومانی داشته است. آخرین قیمت معاملاتی این سکه در روز گذشته ۴ میلیون ٢۴۴ هزار تومان بود.

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲ میلیون و ۵٨٢ هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به نرخ روز گذشته آن معادل ۲ میلیون و ۵٧٨ هزار تومان، افزایش قیمت اندکی را ثبت کرده است.


حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی ٣٩۶ هزارتومان، نیم سکه، ٨١٢ هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون و ۵۵ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ٨ هزار تومان حباب دارد./ اقتصاد آنلاین

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه