شنبه 8 ارديبهشت 1403, Saturday 27 April 2024, مصادف با 18 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1817
منتشر شده در یکشنبه, 30 فروردين 1394 13:32
تعداد دیدگاه: 0
امام جمعه اصفهان:

امام جمعه اصفهان گفت: ایجاد یک زنجیره تولید در کشور برای اسلام و انقلاب بسیار ارزشمند است چرا که هیچ کاری ارزشمندتر از کار تولید نیست. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در جریان دیدار با مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان...


امام جمعه اصفهان گفت: ایجاد یک زنجیره تولید در کشور برای اسلام و انقلاب بسیار ارزشمند است چرا که هیچ کاری ارزشمندتر از کار تولید نیست.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در جریان دیدار با مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان امسال را به برکت حضرت زهرا (س) سالی سرشار از عزت و سربلندی برای مسلمین و سالی پر رونق در کسب و کار و تولید برای کشور آرزو کرد.

وی با اشاره به بحث توافقات هسته‌ای، کسب این موفقیت را مرهون رهنمودهای رهبری و استقامت مردم در طول سال‌های تحریم خواند و اظهار کرد: طبق آیات قرآنی که به مردم پیام نصرت و پیروزی در برابر دشمنان را نوید داده، این ایستادگی‌ها سبب شد که دشمنان خود اقرار کنند که تحریم‌ها بر کشور ایران کارساز نبوده و طبق گفته‌های امام راحل که در ابتدای انقلاب فرموده بودند از تحریم دشمنان نترسید زیرا این تحریم‌ها نعمت و هدیه الهی است و باعث می‌شود ما به خودباوری برسیم، که به درستی این امر را در طول انقلاب به عینه دیدیم که چگونه کشور با خودکفایی توانست به این نقطه عزت برسد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان در بخش دیگری از صحبت‌های خود یادآور شد: با رفع تحریم‌ها باید از این فرصت کماکان استفاده شود تا کارهایمان را بومی‌سازی کرده و با استفاده از توان خودمان تمام نیازهای خود را برطرف کنیم خصوصاً در بحث فولاد با بومی‌سازی، نیاز کشور برطرف شود که این کار از ثواب بالایی برخوردار بوده و تأمین معیشت صدها هزار نفر از تولید و فروش محصولات فولادی از ثواب زیادی برخوردار است، بنابراین باید همدل و هم صدا برای پیشبرد آن تلاش کنیم.

وی فولاد مبارکه را از افتخارات کشور قلمداد کرد و گفت: رونق اقتصادی که در این شرکت طی این سال‌ها با افزایش تولید شاهد هستیم و همچنین ایجاد یک زنجیره تولید در کشور برای اسلام و انقلاب بسیار ارزشمند است و هیچ کاری ارزشمندتر از کار تولید نیست تا بتوانیم از زیر سلطه دشمنان خارج شویم که این عین ثواب است.

نوشتن دیدگاه